مانور موتورسیکلت سواران قانونمند

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۸:۱۶
کد خبر: ۱۰۷۶۷۲۱
مانور موتورسیکلت سواران قانونمند
مراسم مانور موتورسیکلت سواران قانونمند به مناسبت هفته ناجا و در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیک و ترویج استفاده از کلاه ایمنی با حضور تعدادی از موتورسیکلت سواران حوزه غرب استان تهران درستاد راهور استان برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ رییس پلیس راهنمایی و رانندگی غرب استان تهران در مراسم مانور موتورسیکلت سواران که به مناسبت هفته ناجا و در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیک و ترویج استفاده از کلاه ایمنی با حضور تعدادی از موتورسیکلت سواران قانونمند حوزه غرب استان تهران درستاد راهور استان برگزار گردید اظهار داشت: این مانور به همت پلیس راهور غرب استان تهران با پیام   ‌‌«رعایت قوانین و مقررات و استفاده از کلاه ایمنی» و با شعار باهم برای امنیت و سلامت برگزار می‌شود.

سرهنگ محمودی اظهار داشت:در صورت نهادینه شدن فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی حوادث مرگبار تصادفات موتورسیکلت سواران به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیشتر موتورسواران توجهی به استفاده از کلاه ایمنی ندارند با وقوع کوچکترین سانحه‌ای و ورود ضربه به قسمت سر ، مصدومان دچار مرگ مغزی، جراحت و معلولیت جسمی می شوند.

رییس پلیس راهور غرب استان تهران تاکید کرد: موتورسیکلت به علت داشتن وزن کم ، حجم کم و قدرت مانور بالا ، موتورسوار را ترغیب به تردد با سرعت غیرمجاز و لایی کشیدن بین خودروها می کند

سرهنگ محمودی در پایان افزود: تنها راه پیشگیری از تصادفات مرگبار موتورسیکلت سواران استفاده از کلاه ایمنی است که در مانور  امروز موتورسیکلت سواران قانونمند، پلیس راهور اقدام به هدیه دادن کلاه ایمنی به تعداد ۴۰نفر به شرکت کنندگان در این مراسم نموده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز