پریچهره تاکید کرد؛

استفاده از تمام ظرفیت هیات ها و فدراسیون با همکاری و تعامل / تفکر، تلاش و توکل را سرمنشا کار خودمان قرار دهیم

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۳:۳۷:۴۷
کد خبر: ۱۰۷۷۵۱۶
استفاده از تمام ظرفیت هیات ها و فدراسیون با همکاری و تعامل / تفکر، تلاش و توکل را سرمنشا کار خودمان قرار دهیم
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد: تفکر، تلاش و توکل را سرمنشا کار خودمان قرار دهیم تا به بیراهه نرویم و به بطالت وقت نگذرانیم .

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نصرالله پریچهره که در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران سخن می گفت، افزود: ورزش استان تهران فقط یک استان نیست و کسانی که در ورزش پایتخت کار می کنند در اصل به ورزش کل کشور کمک می کند .

وی با تقدیر از تلاش های رضا گل محمدی در 4 سال مدیریت خود در عرصه ورزش و جوانان استان تهران، با اشاره به حضور موثر ایشان در عرصه کشور طی سالیان متمادی گفت: اداره کل ورزش و جوانان جایگاهی بزرگ در استان تهران است و بزرگوارانی چون خطیب، تقی زاده و گل محمدی در راس آن قرار داشته اند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ضمن قدردانی از حسن اعتماد وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: واقعیت امر با خیلی از مدیران کل استانی طی جلسات مختلف صحبت کرده و آشنا هستیم، اما به نظر من هر فردی در هر مسئولیتی یک مدیرکل است و می تواند در بخش خود خلاقیت هایی را به خرج دهد، خودتان را با هیچ استانی قیاس نکنید و اگر کوتاهی از خود نشان دهید پیش وجدان و خدای خودتتان شرمنده خواهید بود .
 
وی ابراز امیدواری کرد با تلاش جمعی، به ورزش تهران سرعت بدهیم و به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و ستاد وزارت که از ما خواسته شده و مورد انتظار مردم است، ورود پیدا کنیم و همه به استراتژی آینده ما کمک کنند.
 
پریچهره استفاده از تمام ظرفیت هیات ها و فدراسیون و تعامل با آن را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید از این تعامل استفاده کرد تا چرخ ورزش بچرخد و به اهداف خود برسیم و در این راه، تصمیم گیری ها باتفکر باشد و همواره تفکر، تلاش و توکل را سرمنشا کار خودمان قرار دهیم تا به بیراهه نرویم و به بطالت وقت نگذرانیم .
 
وی از احترام به ارباب رجوع گفت و ادامه داد: کسی که به اداره کل می آید، ارباب ماست. انتظار داریم که همکارانم به شرح وظایف خود احترام بگذارند، خدا را در نظر بگیرند، تقوا داشته باشند و نظم معنوی را مد نظر قرار دهند. ان شاالله با کارکرد خودمان پاسخگوی اعتماد حامیان خود به ویژه استاندار، مقام عالی نظارت و مهندس تقی زاده معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزات باشیم و در مرحله عمل با کمک همه عزیزان و هر فردی که می تواند قدمی برای ورزش و جوانان استان بردارد، به اهداف عالیه ورزش و جوانان در استان و کشور برسیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز