پدافند غیر عامل باید در بین جوانان و نوجوان ترویج پیدا کند

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۴:۴۹:۰۶
کد خبر: ۱۰۷۹۵۴۱
پدافند غیر عامل باید در بین جوانان و نوجوان ترویج پیدا کند
سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: پدافند غیر عامل باید در بین جوانان و نوجوان ترویج پیدا کند و نحوه ارائه و معرفی پدافند غیر عامل را با بر گزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری، ورزشی و کتابخوانی در بین دانش آموزان و فرهنگیان نهادینه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ جلسه کمیته پدافند غیر عامل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک به منظور هماهنگی و بر نامه ریزی جهت گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل و اجرای دستورالعمل های  مربوط و برنامه های هفته پدافند غیر عامل با حضور سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و اعضای کمیته پدافند غیر عامل در سالن اجتماعات ثقلین آموزش و پرورش شهرستان قرچک برگزار شد.

روح الله فراهانی سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: برگزاری هرچه بهتر و باشکوه برنامه های گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل و برگزاری مسابقات متنوع از جمله نقاشی و مقاله  نویسی تهیه فایلها و کلیپ ها کوتاه آموزشی، علمی، فرهنگی، هنری در حوزه فضای مجازی و پیام رسان شاد تأکید کرد.

فراهانی اظهار داشت: استفاده از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سربرگ نامه ها و بخشنامه ها  در راستای آگاهی بیشتر و تاکید در اجرا، در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: پدافند غیر عامل باید در بین جوانان و نوجوان ترویج پیدا کند و نحوه ارائه و معرفی پدافند غیر عامل را با بر گزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری، ورزشی و کتابخوانی در بین دانش آموزان و فرهنگیان نهادینه کرد.

وی بیان کرد: جهت آموزش و فرهنگ سازی به دانش آموزان، ارسال به موقع مستندات پدافند غیر عامل در فضای پیام رسان  شاد و گروههای کلاس می توانیم در این طرح موفق باشیم، با توسعه آموزش عمومی و نهادینه سازی و استفاده از خلاقیت در تولید محتوهای آموزشی با موضوع پدافند غیرعامل زیستی و ... در مدارس از طریق فضای مجازی و در بستر شاد در حوزه پدافند غیر عامل موفق باشیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پدافند غیر عامل رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک جهت مبارزه با ویروس کرونا است که این باید در جامعه نهادینه و فرهنگ سازی شود و تنها درمان اعلام شده توسط متخصصین و پزشکان  برای کرونا ، رعایت فاصله اجتماعی  و استفاده ماسک می باشد.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک در پایان گفت: جهت تحقق تدابیر و فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص پدافند غیر عامل، زمینه سازی برای افزایش همکاری و مشارکت معلمین، اولیا و دانش آموزان در تحقق اهداف پدافند غیر عامل با بر گزاری کارگاه توانمند سازی در فضای مجازی تحت عنوان پیشگیری از آسیبهای اجتماعی با استفاده از مربیان مجرب برای دانش آموزان و اولیای آنان انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز