به رنگ همدلی؛

تحقق رویای دانش آموزان نیازمند کهریزکی به وسعت مهربانی خیرین/ اهدای ۷۰ تبلت برای ساختن فردای بهتر ایران اسلامی

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۲:۲۴:۵۰
کد خبر: ۱۰۸۱۷۶۴
تحقق رویای دانش آموزان نیازمند کهریزکی به وسعت مهربانی خیرین/ اهدای ۷۰ تبلت برای ساختن فردای بهتر ایران اسلامی
به همت مسئولان و خیرین مراسم اهدای ۷۰ تبلت به دانش آموزان کهریزکی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ مهربانی حد و مرزی ندارد، چرا که این نعمت را دادار هستی در وجود آدمی به ودیعه نهاده تا اینگونه ملائک به سجود فرشیان برانگیخته شوند، آری آدمی رنگ خدایی می گیرد وقتی که با جوشش همدلی به دستگیری از نیازمندان می پردازد.

هر چند آسمان بار امانت نتوانست کشید و قرعه به نام آدمیان افتاد، اما مزین شدن به صفات پروردگار هستی سبب شد که رسد آدمی به جایی که به جز خدا نبیند، و با مهربانی، یکرنگی و همدلی سراسر عرش و فرش را به وجد آورد، این بار این جلوه از ذات باری تعالی در دل قبله تهران نمود یافت و خیرین کهریزکی برق امید را در دل دانش آموزان نیازمند روشن کردند.

امین بابایی بخشدار کهریزک در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت با اشاره به برپایی کمپین میز مهربانی در کهریزک اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزاری کلاس های درس به صورت مجازی و همچنین با توجه به نیازمندی برخی دانش آموزان به تبلت و گوشی های هوشمند برای بهره مندی از فضای آموزش در شبکه شاد، طی فراخوانی خیرین را در قالب میز مهربانی دعوت کردیم.

وی با اشاره به پایلوت بودن کهریزک در برپایی میز مهربانی در استان تهران تصریح کرد: با حضور خیرین نیکوکار بیش از ۴۰۰ میلیون وجه نقد برای تهیه تبلت های دانش آموزی جمع آوری شد تا گامی مهّم و موثر در پیشبرد اهداف عالیه تعلیم و تربیت برداشته شود.

بخشدار کهریزک ادامه داد: خوشبختانه با استقبال مسئولین و خیرین مبلغ قابل توجهی جمع آوری شد که ۷۰ تبلت خریداری و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت، ضمن اینکه مرحله دوم میز مهربانی نیز به زودی برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز