لیلا واثقی؛

توسعه زیرساخت‌ها و حل مشکلات قدس با همکاری معتمدین شهرستان

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۵:۰۵:۱۹
کد خبر: ۱۰۸۳۱۶۷
توسعه زیرساخت‌ها و حل مشکلات قدس با همکاری معتمدین شهرستان
فرماندار قدس در دیدار با جمعی از معتمدین و فعالان اجتماعی گفت: از موضوعات حائز اهمیت به منظور حل مشکلات و توسعه زیرساخت‌ها شهرستان حضور معتمدین در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ جمعی از معتمدین و فعالان اجتماعی با لیلا واثقی فرماندار قدس در دفتر این فرماندار دیدار و گفتگو کردند.

لیلا واثقی فرماندار قدس ضمن خوش‌آمدگویی با اشاره به سرمایه‌های معنوی جامعه، بیان کرد: معتمدین سرمایه‌های معنوی جامعه هستند که می‌توانند نقطه اتصال بین مردم و مسئولان به منظور رفع مشکلات و توسعه شهرستان باشند.

وی در خصوص تعامل و همکاری معتمدین به منظور حل مشکلات قدس، افزود: با تعامل و همکاری مجدانه معتمدین نه تنها بسیاری از مشکلات فرهنگی، اجتماعی و امنیتی برطرف می شود بلکه در روند اقتصادی، رفع معضل بیکاری و توسعه شهر گام موثری برداشته خواهد شد.

فرماندار قدس با تاکید بر افزایش رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان، گفت: به منظور توسعه همه جانبه شهرستان از پتانسیل معتمدین شهرستان، صاحب‌نظران و نخبگان بهره‌ خواهیم گرفت تا با همفکری و برنامه‌ریزی هر چه بهتر در راستای افزایش رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با کمترین درصد خطا و هزینه قدم برداریم.

به گفته مقام عالی دولت در شهرستان، حس اعتمادی که از سوی مردم ایجاد می‌شود، فرصتی مغتنم است که می‌توان به نحو مطلوب و شایسته در راستای تحقق خواسته‌های شهروندان، رفع مشکلات و ارائه راهکارها استفاده کرد.

لیلا واثقی در خصوص اهمیت حضور معتمدین در جامعه به منظور پیشبرد اهداف شهرستان، عنوان کرد: از اهداف تشکیل این جلسه می‌توان به استفاده بهینه از تجربیات و خرد جمعی در راستای شناسایی مسائل و ارائه راهکار به منظور رفع مشکلات و آبادانی شهرستان اشاره کرد.

در این دیدار معتمدین شهرستان ضمن تشکر و قدردانی از  پیگیری‌ها و مکاتبات فرماندار قدس در راستای حل مشکلات عمرانی، فرهنگی ، اجتماعی، کمبودها زیربنایی، مبارزه با مسئله خانمانسوز اعتیاد و درخواست‌های مردم شهروندان به موضوع ارائه راهکار پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز