رئیس هیات ورزشهای همگانی استان تهران؛

در ایام کرونا نباید ورزش را تعطیل کرد

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۷:۳۷:۳۸
کد خبر: ۱۰۸۴۰۶۷
در ایام کرونا نباید ورزش را تعطیل کرد
ولی الله شجاع پوریان با بیان اینکه هیات ورزشهای همگانی استان تهران نقش تاثیرگذار و مهمی در ورزش کشور دارد گفت: همزمان با شیوع کرونا با برنامه ریزی ها و اقداماتی که با کارشناسان و متخصصان امور ورزشی استان تهران انجام دادیم، با اجرای مسابقات در قالب های جدید و دوره های آموزشی مجازی مانع از تعطیلی ورزش در استان تهران شدیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ ولی الله شجاع پوریان با اشاره به وجود ۲۰ حوزه شهرستان  و بیش از ۳۰ کمیته فعال ورزش های همگانی  استان  از اجرای نزدیک به ده هزار برنامه،مسابقات و دوره های آنلاین آموزشی هیات همگانی تهران در زمان کرونا خبر داد و افزود:  هم‌زمان با فراگیری شیوع ویروس کرونا و قرنطینه خانگی ،به دلیل اینکه با محدودیت تجمع در سطح شهرها مواجه بودیم تلاش شد برای جلوگیری از تعطیلی ورزش و آسیب های ناشی از بی تحرکی،خود و   ورزشکاران  را با شرایط جدید تطبیق داده و برنامه های آموزشی و مسابقات را در قالب جدیدی ارائه کردیم . هیات تهران با ساخت و انتشار کلیپ‌های فراوان و پر تعداد در فضای مجازی مردم را به ورزش در منازل و خونه هاتشویق کرد.

وی هدف از این کار را تشویق مردم و مربیان به ورزش دانست و تاکید کرد شهروندان نباید تحت هیچ شرایطی ورزش را فراموش کنند چرا که ورزش همگانی لازمه حیات بشری و در هر حال نباید فراموش شود و رسالت هیآت همگانی توسعه این رویکردی و فرهنگ سازی لازم در این راستا می باشد.

رییس هیات همگانی استان تهران درخصوص برگزاری دوره های آموزشی در این ایام خاطر نشان کرد: ما با استفاده از مدرسین با تجربه هیات و فدراسیون اقدام به ساخت کلیپ های آموزشی در فضای مجازی کرده و توانستیم برای اولین بار  آموزش تئوری مربیگری را ۳ دوره به صورت آنلاین و با شرکت بیش از   هزارنفر متقاضی از سراسر کشور برگزار نماییم که این حرکت بزرگ و تاثیرگذاری در زمان کرونا و در اموزش ورزش همگانی استان تهران بی سابقه  بود و هم اکنون  دو دوره جدید  در حال برگزاری می باشد.

شجاع پوریان همچنین از برگزاری ۱۴ سمینار انلاین رشته های مختلف ورزش همگانی درسامانه آموزشی فدراسیون ورزشهای همگانی در این ایام خبر داد و گفت: ما از ابتدای سال تا کنون توانستیم  ۱۴ دوره آموزشی آنلاین را درسامانه آموزش فدراسیون برگزار کنیم که ورزشکاران از سراسر کشور توانستند در این سمینارها شرکت نمایند.

ولی الله شجاع پوریان در انتها ضمن ابراز امیدواری از رفع سریعتر این ویروس تاکید کرد: هیات همگانی استان تهران در ‌این ایام دست از تلاش و اجرای مسابقات مجازی و اموزش های مجازی دست بر نمیدارد و سعی می کند ورزش پایتخت و استان تهران  را فعال و ورزشکاران را پر انگیزه نگه داریم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز