استاندار تهران:

تعطیلی ۲ هفته‌ای تهران منتفی است

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۵:۴۱:۰۳
کد خبر: ۱۰۸۴۶۲۱
تعطیلی ۲ هفته‌ای تهران منتفی است
استاندار تهران گفت: پس از بررسی ابعاد پیشنهاد تعطیلی ۲ هفته تهران، تصمیم گرفته شد که از ۲۰ آبان‌ماه فعالیت گروه‌های دو، سه و چهار از ساعت ۱۸ به بعد متوقف شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ انوشیروان محسنی بندپی در مورد پیشنهاد تعطیلی دو هفته ای تهران اظهار داشت:  اظهار داشت: پس از بررسی ابعاد این تعطیلی، تصمیم گرفته شد که از ۲۰ آبان‌ماه فعالیت گروه‌های دو، سه و چهار از ساعت ۱۸ به بعد متوقف شود.

وی ادامه داد: تاثیر تعطیلی اصناف پس از ساعت ۱۸ نیز باید مورد بررسی قرار گیرد اما در مراکزی که ارباب رجوع دارند، نمی‌توان این طرح را اجرا کرد؛ به علاوه در روزهای آینده وزارت کشور و بسیج طبق تفاهم‌نامه‌ای اقدامات مربوط به پیشگیری، شناسایی به هنگام، غربالگری و قرنطینه و اقدامات حمایتی از افراد نیازمند را اجرا می‌کنند.

استاندار تهران با اشاره به اینکه متأسفانه هنوز در استان تهران میزان پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کرونا از میزان ترخیص بیماران کرونایی از بیمارستان‌ها بیشتر است خاطرنشان کرد: نظارت‌ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نیز افزایش می‌یابد ، چراکه شناسایی به هنگام افراد مبتلا باید بیشتر شود تا مداخلات اثربخشی بیشتری داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز