رئیس پلیس فتا پایتخت خبر داد؛

دستگیری عامل انتشار فیلم عروسی زوج جوان در اینستاگرام

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۵:۱۰
کد خبر: ۱۰۸۵۵۱۳
دستگیری عامل انتشار فیلم عروسی زوج جوان در اینستاگرام
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که فیلم عروسی یکی از شهروندان را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود ، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در یکی از شبکه های اجتماعی عکس ها و فیلم عروسی وی را که در حافظه جانبی گوشی تلفن همراهش بوده است پس از مفقود شدن آن انتشار داده است، رسیدگی به موضوع و دستگیری مجرمان در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: با انجام بررسی های فنی و تحقیقات لازم توسط مأموران پلیس ، مجرم در فضای مجازی مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مراجع قضایی طی یک عملیات هوشمندانه پلیسی دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

وی افزود: متهم در ابتدا منکر انجام بزه انتسابی بود اما در مواجه با مدارک و مستندات موجود در پرونده به ارتکاب جرم اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به کاربران فضای مجازی توصیه کرد: به منظور پیشگیری از بروز برخی جرایم سایبری مانند انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی در این فضا از ذخیره این تصاویر بر روی سیستم‌های رایانه‌ای متصل به اینترنت و تلفن همراه خودداری کنید و درصورت مشاهده ی موارد مشابه حتما مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir به کارشناسان پلیس فتا اطلاع دهید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز