نشست هم اندیشی مدیران مراکز توانبخشی با مسئولین اداره بهزیستی ملارد

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۲:۰۹
کد خبر: ۱۰۸۵۵۹۳
نشست هم اندیشی مدیران مراکز  توانبخشی با مسئولین اداره بهزیستی ملارد
د، طی جلسه ای صاحب امتیازان مراکز غیردولتی نگهداری از بیماران اعصاب و روان با داود خادم رئیس و مریم سلطانی معاون توانبخشی با رعایت پروتکل های بهداشتی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ داود خادم ضمن تشکر از تلاشها و همکاری مراکز در کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا گفت : مراکز غیردولتی در خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان همواره همراه و همقدم با بهزیستی بوده و تلاش خود را در جهت مرتفع کردن نیازهای این افراد نموده اند.

وی افزود: با توجه به اهمیت ارائه کامل خدمات توانبخشی به بیماران مراکز ، مدیران باید تلاش کنند کادر درمانی و مراقبتی بصورت 24 ساعته حضور داشته و بتوانند در مواقع بحران به بیماران یاری رسانند.

خادم با تاکید بر تهیه اقلام بهداشتی و مواد غذایی برای مدت زمان طولانی و نیز رعایت کلیه دستور العمل ها و پروتکلهای بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع بیماری کووید 19 در مراکز گفت: تاکنون در خصوص کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اقدامات بسیار خوبی از سوی پرسنل مراکز صورت گرفته و کارشناسان حوزه تخصصی و مدیریت عملکرد نیز بصورت آنلاین و در مواقع ضروری بصورت حضوری بر عملکرد این مراکز نظارت دارند.

در ادامه مدیران مراکز مسائل و مشکلات خود را توضیح و در پایان مریم سلطانی معاون توانبخشی دستور العمل های جدید  و نکات مهم در خصوص پذیرش بیمار و رعایت مسائل بهداشتی با توجه به شرایط موجود را مطرح کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز