شهرداری شریف آباد رتبه برتر ارزیابی امور ایثارگران استان تهران را کسب کرد

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۵:۰۸:۵۴
کد خبر: ۱۰۸۶۳۶۹
شهرداری شریف آباد رتبه برتر ارزیابی امور ایثارگران استان تهران را کسب کرد
شهرداری شریف آباد از سوی امور ایثارگران استانداری تهران تهران رتبه برتر امور ایثارگران استان تهران را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ طی جلسه ای که در محل شهرداری شریف آباد با حضور علی محمد اسلامی مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری تهران، شیرزاد یعقوبی شهردار شریف آباد، کعبی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت و نیکپور مسئول ایثارگران شهرراری برگزار شد، شهردار شریف آباد رتبه برتر ارزیابی در امور ایثارگران استان تهران را کسب کرد.

 علی محمد اسلامی مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری تهران در این جلسه، اظهارداشت: همه ما وظیفه داریم به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران خدمت کنیم، ما هر چه داریم به برکت خون شهدا است.

وی افزود: از بین ۳۲ شهرداری استان تهران، شهرداری شریف آباد در ارزیابی هایی که توسط کارشناسان امور ایثارگران استانداری تهران صورت گرفت توانست رتبه اول امور ایثارگران استان تهران را از آن خود کند.

شیرزاد یعقوبی شهردار شریف آباد نیز در این جلسه، اظهار کرد: خدمت به خانواده شهدا برای من افتخار است و هر چه در توان داشته باشم برای این عزیزان انجام خواهم داشت.

وی افزود: اقدامات خوب فرهنگی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهر انجام شده است و از زمانی که بنده به عنوان شهردار این شهر انتخاب شدم تابلوهای شهدا بروزرسانی شد و تصاویر شهدا و بلوار سطح شهر نصب شد.

شهردار شریف آباد خاطر نشان کرد: برنامه ملاقات با خانواده شهدا و بررسی مشکلات آنان در اولویت کاری ام قرار دارد که به صورت دوره ای انجام خواهد شد.

 در پایان این جلسه توسط اسلامی مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری تهران، لوح تقدیر رتبه برتر امور ایثارگران استان تهران به یعقوبی شهردار شریف آباد اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز