درخواست فرماندار اسلامشهر از کسبه و اصناف برای رعایت محدودیت جدید کرونایی

۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۲:۱۷:۴۳
کد خبر: ۱۰۸۶۶۸۸
درخواست فرماندار اسلامشهر از کسبه و اصناف برای رعایت محدودیت جدید کرونایی
فرماندار اسلامشهر از کسبه و اصناف شهرستان درخواست کرد جهت اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت محدودیت اعلام شده برای فعالیت برخی صنوف غیر ضرور تا ساعت ۱۸ عصر تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مرسلپور که در نشست مشترک با اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی شهرستان سخن می گفت، اظهار داشت: با توجه به افزایش نگران کننده فوتی های ناشی از ویروس کرونا و در راستای قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس همه باید با احساس مسئولیت به وظایفمان عمل کنیم.

وی با بیان اینکه در ۹ ماه گذشته سرمایه های انسانی بسیاری از جمله برخی از پیشکسوتان حوزه اصناف به علت ابتلاء به ویروس کرونا جانشان را از دست دادند گفت: جهت کنترل این بیماری پیچیده و مرموز که خانواده ها و کسب و کارها را تحت تاثیر قرار داده و نیز برای اعلام حمایت و دلگرمی کادر درمان که علیرغم فشارها و خستگی ها در خط مقدم مبارزه با این بیماری مشغول خدمت هستند، باید به اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا کمک کنیم.

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: همچنین باید آموزش های بیشتری به کسبه و اصناف شهرستان ارائه شود تا نکات ایمنی و دستورالعمل های بهداشتی در واحدهای صنفی به خوبی رعایت شود.

مرسلپور خاطر نشان کرد: همانگونه که کسبه و بازاریان در جنگ اقتصادی ظالمانه که از سه سال پیش علیه کشورمان آغاز شده مردانه در صحنه حاضر بودند و جهت تامین مایحتاج مردم تلاش کردند تا کمبودی در بازار ایجاد نشود، در زمینه مقابله با این بیماری نیز به عنوان افرادی که بیشترین مراوده و ارتباط را با مردم دارند می توانند به ارتقاء فرهنگ رعایت دستورالعمل های بهداشتی اعلام شده کمک کنند.

گفتنی است در این جلسه که محمدصالح ضیایی معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار اسلامشهر نیز حضور داشت، مهرپویان طارانی رئیس اتاق اصناف اسلامشهر به بیان انتظارات و دغدغه های کسبه و اصناف شهرستان پرداخت. در ادامه نیز دکتر فاطمه تاجیک مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر محدود شدن فعالیت برخی صنوف تا ساعت ۱۸ عصر را برای حاضران تشریح کرد. همچنین دکتر معدنی پور رئیس بیمارستان امام رضا(ع) نیز گزارشی از آخرین وضعیت بیماران کرونایی بستری در این بیمارستان ارائه کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز