سرپرست کمیته امداد منطقه ۱۵ تهران خبر داد:

کمک ۱۳ میلیون تومانی حامی طرح اکرام ایتام به بیماران صعب العلاج

۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۹:۳۲:۵۹
کد خبر: ۱۰۸۶۸۵۰
کمک ۱۳ میلیون تومانی حامی طرح اکرام ایتام به بیماران صعب العلاج
سرپرست کمیته امداد منطقه ۱۵ تهران از کمک ۱۳ میلیون تومانی یکی از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین برای ۵۰ بیمار صعب العلاج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛حمید آرونی کاشی، با اشاره به اینکه هم اکنون  ۵۰ بیمار خاص و صعب العلاج از خدمات این نهاد بهره مند هستند، گفت: با کمک ۱۳ میلیون تومانی یکی از حامیان طرح اکرام ایتام کمک هزینه درمانی برای این تعداد از جامعه هدف تحت حمایت واریز شد.

سرپرست کمیته امداد منطقه ۱۵ تهران، افزود:  این حامی پنج سال است با حمایت مادی و معنوی از چهار فرزند یتیم در قالب طرح اکرام ایتام با این نهاد همکاری دارد.

وی در ادامه به خدمات ارائه شده بهداشت و درمان به مددجویان تحت حمایت اشاره و بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ ۳۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان کمک هزینه درمانی برای ۱۸۰ مددجوی تحت حمایت از محل منابع دولتی و کمک های مردمی پرداخت شده است.

آرونی کاشی با اشاره به ارائه خدمات به هفت کودک دارای سوء تغذیه کمتر از پنج سال ،گفت: برای این تعداد کودک کمتر از پنج سال که توسط مراکز بهداشت و درمان به این نهاد معرفی شده اند از ابتدای امسال تاکنون دو میلیون و هشتصد هزار تومان واریز شده است.

آرونی کاشی به پرداخت بیمه تأمین اجتماعی ۴۱۳  زن سرپرست خانوار اشاره و عنوان کرد: برای این تعداد سرپرست خانوار هم از ابتدای امسال ۵۷۴ میلیون و ۹۰۳ هزار تومان حق بیمه به سازمان تأمین اجتماعی واریز شده است.

 

نظر شما