انتقاد فرماندار اسلامشهر از میهمانی های خانوادگی؛

برخی از شهروندان همچنان خطرات ویروس کرونا را جدی نمی گیرند

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۰۹:۳۵:۰۲
کد خبر: ۱۰۸۹۶۲۹
برخی از شهروندان همچنان خطرات ویروس کرونا را جدی نمی گیرند
فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه برخی از شهروندان همچنان خطرات ویروس کرونا را جدی نمی گیرند گفت: حضور مردم در میهمانی های خانوادگی باعث شده تا شاهد ابتلاء و حتی فوت افرادی از یک خانواده باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مرسلپور در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا که با حضور شکراله حسن بیگی معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران برگزارشد، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار رسیده در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد ۱۰ بیمار کرونایی در بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر بستری و متأسفانه ۷ مورد فوتی گزارش شده که یکی از فوت شدگان خانم ۲۲ ساله بوده است.

وی با اشاره به اینکه این آمار زنگ خطری برای افزایش سطح هوشیاری و آگاهی مردم، است گفت: تاکنون بالغ بر ۵۰ جلسه در بحث پیشگیری و مقابله با بحران کرونا و پدافند غیرعامل در سطح شهرستان برگزار و تصمیمات و مصوبات این جلسات به مرحله اجرا درآمده است.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به انجام اقدامات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در شهرستان، تصریح کرد: با اجرای طرح مواسات و همدلی بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی از سوی سپاه و پایگاه‌های بسیج و ۳۲ هزار بسته حمایتی نیز توسط مساجد، محلات، خیران، بهزیستی، کمیته امداد، آموزش و پرورش و شاغلان صنوف در بین نیازمندان توزیع شده است.

مرسلپور با قدردانی از همکاری همه جانبه دستگاه‌های اداری و اجرایی این شهرستان برای مهار و کنترل ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: در حوزه پیشگیری و کنترل بیماری کووید ۱۹ با اقدامات مؤثر شبکه بهداشت و درمان در چهار مرحله کل جمعیت شهرستان اسلامشهر تحت پوشش غربالگری قرار گرفته و با راه‌اندازی سه مرکز ۱۶ ساعته نمونه گیری رایگان، موارد مشکوک مورد آزمایش قرار گرفتند.

وی افزود: در تمامی دوران شیوع ویروس کرونا پزشکان و کادر درمانی بیمارستان امام رضا (ع) جهت خدمت رسانی به بیماران با وجود مشکلات و کمبود کادر درمانی خوش درخشیدند که قابل تقدیر است.

 

 

نظر شما