فرمانده ناحیه حضرت روح‌الله(ره) :

رسالت ما پاسداری از انقلاب بوده و سپاه بدون بسیج نمی‌تواند به این مهم دست پیدا کند

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۳:۱۵:۰۴
کد خبر: ۱۰۸۹۸۵۵
رسالت ما پاسداری از انقلاب بوده و سپاه بدون بسیج نمی‌تواند به این مهم دست پیدا کند
نشست خبری هفته بسیج در ناحیه حضرت روح‌الله(ره) با حضور سرهنگ کاشفی فرمانده ناحیه حضرت روح‌الله(ره) و اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ سرهنگ کاشفی در این جلسه اظهار داشت: حوزه خبر و رسانه موثرترین المان در فضای کنونی جامعه بوده و در پیشبرد اهداف مقدس بیشترین اثرگذاری را می‌تواند داشته باشد.

سرهنگ کاشفی ضمن تبریک هفته بسیج گفت: رسالت ما پاسداری از انقلاب بوده و سپاه بدون بسیج نمی‌تواند به این مهم دست پیدا کند. بسیج شامل اقشار مختلف مردم می‌شود که بخش اعظمی از فعالیت‌های آن در بخش فرهنگی است.

وی افزود: رویکرد و راهبردهای ما نیز براساس رهنمودها و فرموده‌های امامین انقلاب می‌باشد. رویکرد کنونی سپاه نیز براساس فرموده‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای می‌باشد تا طبق فرمایشات ایشان در جنگ نرم یک قدم جلوتر از دشمن باشیم و ارتباط خود را با مسجد قوی‌تر کنیم چرا که بسیج زاده مسجد است.

سرهنگ کاشفی خاطر نشان کرد: تقویت محلات را با حضور امام جماعت، فرمانده پایگاه و دیگر معتمدین محله در برنامه‌های خود داریم که مسجد به عنوان پایگاه محلی دیده می‌شود.

سرهنگ کاشفی ادامه داد: چهل و یک عنوان برنامه در هفته بسیج داشتیم که به دلیل شیوع کرونا بیشتر این برنامه ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه حضرت روح‌الله(ره) گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران باتوجه به شیوع کرونا به صورت تلفنی و یا با اهدا بسته بهداشتی و لوح تقدیر درب منزل این بزرگواران انجام خواهد شد تا از خطر شیوع این ویروس منحوس جلوگیری شود.

وی افزود: در طرح حافظان سلامت، تفاهم نامه ای بین سازمان بسیج و وزارت بهداشت نوشته شده به این صورت که با حضور در محله‌ها طرح غربالگری انجام شود. تیم های تخصصی و جهادی در محله‌ها مستقر می‌شوند و آموزش‌های مختلف در خصوص پیشگیری از کرونا را به مردم می‌دهند و اگر شخصی مشکوک به کرونا باشد دکتر حاضر در محل ایشان را معاینه و در صورت ابتلا داروها و تذکرات لازمه به خانواده بیمار داده می‌شود.

سرهنگ کاشفی اظهار داشت: از خیرین عزیز نیز در این طرح استفاده می‌شود تا برای خانواده‌هایی که بضاعت ندارند آبمیوه طبیعی تهیه شود.

سرهنگ کاشفی در پایان خاطر نشان کرد: از دیگر برنامه‌های هفته بسیج می‌توان به کمک مومنانه، دیدار با ائمه جمعه و جماعت، تقدیر از فعالین حوزه سلامت، برگزاری ایستگاه سلامت، فضاسازی، برگزاری مانور فرهنگی، عطر افشانی مزار شهدا، افتتاح ساختمان حوزه بسیج شهید پلارک، افتتاح پایگاه بسیج روستای دوتویه سفلی و... اشاره کرد.

 

نظر شما