آغاز طرح محدودیت‌های کرونایی در شهرستان ورامین

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۲:۱۲:۰۳
کد خبر: ۱۰۹۱۰۱۴
آغاز طرح محدودیت‌های کرونایی در شهرستان ورامین
فرماندار شهرستان ورامین گفت: همزمان با سراسر کشور، طرح محدودیت‌های کرونایی در مناطق مختلف این شهرستان آغاز شده است

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین کاغذلو فرماندار شهرستان اظهارکرد: شرایط شهرستان ورامین در شیوع ویروس کرونا در حال حاضر نارنجی است، از این رو تمامی محدودیت‌ها از نظر حضور کارکنان ادارات، فعالیت اصناف، تردد و عبور و مرور خودورهای بومی و غیربومی بر اساس این وضعیت اجرا می‌شود.وی فعالیت کلیه مشاغل گروه‌های یک و دو در شهرستان ورامین با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بلامانع است و این مشاغل می‌توانند تا ساعت ۱۸ به فعالیت مشغول باشند.

وی افزود:در حوزه فعالیت ادارات، دستورالعمل سازمان امور استخدامی کشور به ادارات و نهادهای شهرستان ابلاغ شده و مسوولان ادارات موظفند تا به صورت روزانه لیست کشیک کارکنان را به فرمانداری شهرستان ارجاع دهند.

فرماندار ورامین تصریح کرد: با توجه به ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به استان و خروج خودروهای بومی از استان، طرح محدودیت ورود و خروج خودروها از سوی نیروی انتظامی و پلیس راهور به صورت شبانه روزی در سه راهی چرمشهر- حسن آباد اجرا می‌شود.

وی افزود: آن دسته از شهروندان ورامینی که پلاک خودوری آنان غیربومی است، درخواست می‌شود تا از تردد در معابر شهرستان پرهیز کنند چرا که سکونت در شهرستان ملاکی بر عدم برخورد قانونی و اعمال جریمه توسط پلیس راهور نیست.

کاغذلو گفت: طرح محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در شهرستان ورامین اجرا می‌شود و پلیس با خودروهایی که در این بازه زمانی در شهر تردد کنند، برخورد قانونی می‌کند.

وی افزود: تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح فقط با وسایل نقلیه عمومی از جمله تاکسی و آژانس‌های مسافربری امکان پذیر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز