گزارش برنا از تشدید نظارت بر فعالیت اصناف شهرستان پردیس؛

حضور فرماندار پردیس در گشت های نظارتی/پلمپ ۶ واحد صنفی متخلف در شب گذشته

۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۵:۵۲:۳۱
کد خبر: ۱۰۹۴۰۸۱
حضور فرماندار پردیس در گشت های نظارتی/پلمپ ۶ واحد صنفی متخلف در شب گذشته
نظارت و بازرسی گشت مشترک شهرستان پردیس با محوریت فرمانداری و تاکید بر پروتکل ها روزانه در دو نوبت صبح و عصر در سطح شهرستان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ پس از آخرین جلسه ستاد کرونا شهرستان پردیس و اعلام محدودیت ها و نکات قابل اجرای صنوف در شهرستان پردیس، تیم نظارت و بازرسی این شهرستان متشکل از بازرسان اداره صنعت و معدن، اصناف، شبکه بهداشت و درمان و اماکن با محوریت بازرسی فرمانداری پردیس در دو نوبت صبح و عصر بازدید ها و نظارت های خود را بر فعالیت اصناف و رعایت قوانین مصوب ستاد مقابله با کرونا انجام میدهند.

به گزارش خبرنگار برنا حتی در برخی از این بازدیدها عبدالعظیم رضایی  فرماندار شهرستان پردیس نیز خود شخصا در گشتهای تیم ویژه بررسی وضعیت رعایت پروتکلهای بهداشتی حضور یافته و در جریان مسائل و مشکلات قرار می گیرد.

در این گشت های نظارتی به کسبه و مراکز خریدی که قوانین و مصوب ستاد و پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند اخطار شده و در صورت تکرار از سوی اماکن شهرستان پردیس پلمب می شود اما با وجود این نظارت های شدید هستند افراد و کسبه ای که باز هم به اخطارها بی توجه بوده و جان خود و همشهریان خود را بخطر می اندازد.

گشت مشترک شبانه باحضور شهردار و بخشدار بومهن

به گزارش خبرنگار برنا، با توجه به اهمیت نظارت ها در این هفته بخشدار و شهردار بومهن نیز در این گشت ها در راستای نظارت بر اجرای محدودیت‌های کرونایی و بررسی اجرای پروتکل‌های بهداشتی و تعطیلی واحدهای ستاد مبارزه با کرونا رأس ساعت ۱۸ حضور پیدا کردند.

در این میان افزایش یکباره قیمت مرغ در بازار آزاد و اجرای طرح تنظیم بازار و توزع مرغ دولتی در شهرستان پردیس کار بازرسان را دشوارو کنترل تجمع مردم برای خرید مرغ یخی را سخت تر کرد. بطوریکه در مراکز عرضه مرغ دولتی شاهد صفوف گستره و تجمع مردم در شهرهای پردیس و بومهن بودیم.

در این میان نظارت های بازرسان با حضور نماینده ای از چند ارگان برای گشت مشترک و با حضور خبرنگاران صورت می گیرد و پس از گذشت چند روز از اجرای طرح،  مردم بیشتر بر اجرای قوانین همکاری می کنند.

به گزارش برنا،  شب گذشته نیز ۶ واحد صنفی بی‌توجه به محدودیت‌های اعلام شده برای مقابله با کرونا پلمب شدند، نظارت بر رعایت محدودیت‌ها و برخورد با متخلفان توسط تیم بازرسی ویژه کمیته مقابله با کرونا انجام می‌شود و امیدواریم در هفته دوم اجرای مصوبات هیچ فردی بر اثر بی توجهی به قوانین و پروتکل ها مورد اخطار و پلمب مغازه قرار نگیرد.

گفتنی است ۹۹/۸/۲۸ مصوبات جلسه کمیته مدیریت و مقابله با کرونا در شهرستان پردیس با حضور فرماندار و اعضا ستاد به تصویب رسید و طبق آن گروه شغلی ۳ و ۴ به صورت کامل تعطیل، گروه شغلی ۲ تا ساعت ۱۸ به فعالیت ادامه می دهند و فعالیت گروه شغلی ۱ به هیچ عنوان اختلالی به وجود نخواهد آمد و هرگونه تجمع تحت هر عنوان و شرایطی ممنوع بوده و همچنین ممنوعیت تردد میان تهران و پردیس طبق مصوبه این ستاد وجود ندارد

 طبق مصوبات ستاد دستگاه های اجرایی با ظرفیت ۵۰ درصد از نیروها فعالیت می کنند و این موضوع در دستگاه های ارائه دهنده خدمات ضروری با دو سوم ظرفیت انجام می شود.

 

75444

766

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز