فرماندار اسلامشهر:

موفقیت طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در گرو همراهی مردم/ نیروهای مرتبط با اجرای این طرح کارت شناسایی ویژه و معتبر خواهند داشت

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۴۳:۳۲
کد خبر: ۱۰۹۸۶۱۹
موفقیت طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در گرو همراهی مردم/ نیروهای مرتبط با اجرای این طرح کارت شناسایی ویژه و معتبر خواهند داشت
فرماندار اسلامشهر گفت: مهمترین هدف تشکیل قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کاهش ابتلاء و فوتی های ناشی از ویروس کرونا در شهرستان است که تنها با همراهی و مشارکت مردم محقق می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مرسلپور که در جلسه قرارگاه  عملیاتی ستاد مقابله با کرونای شهرستان سخن می گفت اظهار داشت: در حال حاضر رهگیری بیماران کرونایی در بخش احمد آباد مستوفی با محوریت شبکه بهداشت و درمان و مشارکت بسیج و هلال احمر در حال اجراست.

وی با بیان اینکه بیمار یابی فعال، قرنطینه و رهگیری هوشمند، آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگسازی، حفاظت از گروه های آسیب پذیر شامل سالمندان و افراد دارای بیماری های زمینه ای از جمله راهبردهای مهم قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کروناست، افزود: این طرح پس از رفع نواقص علاوه بر بخش احمدآباد مستوفی در چهادانگه و اسلامشهر نیز اجرا خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد مبتلا به ویروس کرونا بنا به دلایل مختلف قرنطینه را رعایت نکرده و در محل کار و سطح جامعه حضور می یابند، گفت: این تکلیف را می پذیرم که هر فرد مبتلا به ویروس کرونا را پس از سلامتی به محل اشتغال خود برگردانم.

مرسلپور با بیان اینکه کلیه نیروهای مرتبط با اجرای طرح « شهید حاج قاسم سلیمانی» پس از کسب آموزشهای لازم، در زمان مراجعه به منازل کارت شناسایی ویژه و معتبر به همراه خواهند داشت، ادامه داد: نیروی انتظامی با هماهنگی و همکاری شبکه بهداشت، سپاه نواحی اسلامشهر و چهاردانگه وهلال احمر جهت جلوگیری از سوء استفاه افراد فرصت طلب نظارت لازم را اعمال خواهد کرد.  

رئیس ستاد کرونای شهرستان در پایان گفت: کلیه ادارات، دستگاهها، نهادهای شهرستان موظف به اعمال نظارت در حوزه سازمانی و برون سازمانی اعم ازاداری و بخش های تحت پوش خود در خصوص رعایت پروتکلها و دستورالعملهای مربوطه هستند و در صورت قصور و کوتاهی بالاترین مقام مسئول پاسخگو خواهد بود.

 

نظر شما