نظارت جدی قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا تهران بر محدودیت ها

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۸:۳۸:۰۲
کد خبر: ۱۱۰۳۲۵۶
نظارت جدی قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا تهران بر  محدودیت ها
معاون استاندار و فرماندار تهران گفت: قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا با محوریت پیشگیری و مهار ویروس کرونا با همکاری ، دانشگاه های علوم پزشکی، ایران تهران و شهید بهشتی وپلیس اماکن در شهرستان تهران با جدیت اجرا می‌شود و اجرای این طرح نقش اساسی در پیشگیری از ویروس کرونا خواهد داشت.

فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران گفت: با همکاری اصناف، بازاریان، کسبه، مردم و اکیپ‌های بهداشتی و نظارتی اصناف و اماکن ، مراکز غیر ضروری در سطح شهرستان تعطیل شدند و در هفته اول همکاری بسیاری خوب مردم را در سطح شهر تهران شاهد بودیم.

فرماندار تهران ضمن تقدیر و تشکر از همکاری رضایت بخش همشهریان در جهت اجرای طرح محدودیت ها افزود : کسبه ، صاحبان مشاغل و اصناف برغم متحمل شدن ضرر و زیان اقتصادی، بخاطر تامین سلامت مردم فعالیت خود را در زمان اعمال محدودیت‌ها تعطیل کردند و همکاری خوبی با اجرای طرح جامع مقابله با کرونا داشتند که جای تقدیر و سپاسگزاری فراوان از عموم مردم شریف شهرستان تهران از جمله صاحبان مشاغل است.

فرماندار تهران تصریح کرد: اکیپ‌های بهداشتی و نظارتی در شهرستان برای اجرای طرح محدودیت‌های جدید کرونایی بصورت مستمر ادامه داشته و طبق گزارش ناظرین و بازرسان این طرح  تقریبا تمامی صنوف مشمول طرح با رعایت و توجه به دستورالعمل ستاد ملی کرونا ، همچون گذشته ایفای نقش کردند .

فرماندار تهران  قطح زنجیره ویروس کرونا را نیازمند همکاری همه جانبه اقشار مختلف مردم عنوان کرد و افزود: علاوه بر اجرای طرح محدودیت‌های جدید، مردم همچنان باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از ترددهای غیر ضروری خودداری نمایند.

همچنین لازم است از مشارکت مؤثر نیروهای انتظامی، دستگاه ‌قضایی  ، کادر درمانی، دستگاه‌های امدادی و اصحاب رسانه علی‌الخصوص رسانه ملی که از ساعت صفر بامداد روز شنبه اول آذرماه با حضور مستقیم در میدان، موجبات آغاز موفق اجرای این طرح جدید را فراهم آورده‌اند سپاسگزاری و تقدیر به‌عمل آید.

 

نظر شما