فعالیت گروههای همیار زنان سرپرست خانوار تحت نظارت اداره بهزیستی در شهرستان ملارد

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۰:۴۸:۴۶
کد خبر: ۱۱۰۳۳۹۵
فعالیت گروههای همیار زنان سرپرست خانوار تحت نظارت اداره بهزیستی در شهرستان ملارد
سه گروه همیار زنان سرپرست خانوار با مساعدت و نظارت اداره بهزیستی در شهرستان ملارد مشغول فعالیت میباشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ داود خادم رئیس این اداره ضمن تاکید بر اهمیت بازتوانی مددجویان گفت: در حال حاضر سه گروه همیار متشکل از زنان سرپرست خانوار دارای پرونده در معاونت اجتماعی این اداره در شهرستان ملارد مشغول فعالیت میباشند.

وی افزود: این سه گروه در غالب : کارگاه خیاطی، سالن پیرایش بانوان  و کارگاه تولید صابون با جمعیتی حدود 10 نفر از زنان سرپرست خانوار از سال 92 تاکنون با حمایت سازمان بهزیستی آغاز بکار کرده اند.

خادم گفت: سازمان بهزیستی  در جهت توانمند سازی و گسترش رفاه در افراد تحت پوشش خود، توجه ویژه ای را به امر مشارکت و اشتغال زنان خصوصاً زنان سرپرست خانوار که از عمده ترین اقشار در معرض آسیب می باشند معطوف داشته است.

خادم ضمن تاکید بر تشکیل گروه های همیار بعنوان یکی از راه های موفقیت آمیز استقلال مددجویان و بازتوانی آنها گفت: گروههای فعال در این شهرستان با تکیه بر حمایت های مالی و روحی سازمان و همچنین صداقت ، همدلی و پشتکار اعضای گروه تاکنون توانسته اند عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهند.

وی در پایان افزود: فراهم نمودن شرایط مالی و حمایت های دیگر از جانب سازمان در جهت توانمند سازی جامعه هدف علاوه بر استقلال این افراد،  نقش بسیار پر رنگی در بهبود شرایط اجتماعی، افزایش سطح درآمد اعضا و ارتقاء سطح کیفیت زندگی خانواده ها  داشته و میتواند موجب ارتقاء دانش و آگاهی افراد برای شناخت بهتر مشکلات خود و مشارکت در حل آن ها  و در نتیجه کاهش آسیبهای اجتماعی که از اهداف مهم سازمان بهزیستی هست شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز