در منطقه ٢٢ صورت گرفت؛

دیدار مرتضی رحمان زاده با کارکنان و مدیران منطقه ٢٢

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۰:۳۴
کد خبر: ۱۱۰۶۵۱۶
دیدار مرتضی رحمان زاده با کارکنان و مدیران منطقه ٢٢
مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه ٢٢ از بخش های مختلف ستادی بازدید و از نزدیک با همکاران خود گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه ٢٢، در ابتدای این بازدید که صبح روز شنبه 29 آذر ماه سال جاری انجام شد، ضمن دیدار با همکاران و مدیر اداره سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی، درخصوص طرح های در دست اجرا، پروژه ها و قراردادهای انجام شده، صحبت کرد و بر اجرایی شدن و ساماندهی تعهدات کوتاه مدت ظرف ٢ هفته کاری تاکید کرد.

او با اشاره به اینکه پرونده های سهل الوصول می بایست در اولویت کار قرار گیرند، به برنامه ریزی های دقیق برای برنامه های بلند مدت اشاره کرد و گفت: یکی از ماموریت های مهم شهرداری ارائه خدمات مشارکتی محلی است و لزوم جذب و عقد قرارداد با سرمایه گذاران و اجرائی کردن طرح ها در جهت رفاه حال شهروندان در منطقه است.

در ادامه بازدید، رحمان زاده ضمن بازدید با همکاران  واحد حقوقی درخصوص پرونده های حقوقی، نیروی انسانی مجرب و ایجاد فضای مناسب کاری،  با مدیر این واحد گفتگو کرد.

شهردار منطقه ٢٢ همچنین به فعالسازی و پیشرفت پرونده های مشارکتی که از سرمایه های ملی محسوب می شوند و اصلاح فرایندها و افزایش رضایت مندی شهروندان تاکید کرد.

در ادامه رحمان زاده از واحد حراست بازدید کرد و با همکاران این واحد دقایقی به گفتگو نشست.

شهردار منطقه ٢٢ با حضور در بخش ١٣٧ بازرسی در مورد میزان شکایات مردمی و میزان مدت پاسخگویی سوالاتی را مطرح کرد و بر کیفیت کار، ارجاع به موقع مشکلات به مدیر مربوطه و پیگیری پاسخ ها در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید کرد.

در ادمه  رحمان زاده از اداره املاک بازدید و بر مشارکت در سرمایه گذاری ها و تامین منابع مالی غیر نقدی جهت افزایش درآمد منطقه و حل و فصل موضوع توافقات سنوات گذشته به عنوان اولویت کاری، اشاره کرد و خواستار حل مشکلاتی که از گذشته وجود داشته و همراهی در بخش حمل و نقل و ساخت خط ١٠ مترو شد.

گفتنی است عمده محورهای مطرح شده در سخنان رحمان زاده در این دیدار صمیمانه با همکاران ستادی، تکریم ارباب رجوع و توجه به دغدغه و نیاز شهروندان منطقه و نیز حضور پرسنل در جایگاه سازمانی متناسب با رشته تحصیلی و تخصصی بود.

شایان ذکر است رحمان زاده در بخش های مختلف این دیدار برای افزایش ارائه خدمات رفاهی به شهروندان منطقه و به دنبال آن افزایش رضایت مندی شهروندان تاکید داشت.

شهردار منطقه در پایان این بازدید، با حضور معاون شهرسازی و معماری، معاون مالی و رئیس ادارات درآمد و صدور پروانه ساختمانی با توجه به تصویب طرح تفصیلی بر روند سریع کارها در مباحث مالی، درآمدی و شهرسازی تاکید کرد.

 

555

990000

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز