ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی در طرح نماد

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۷:۴۳
کد خبر: ۱۱۰۶۵۳۴
ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی در طرح نماد
واثقی فرماندار قدس در جلسه شورای آموزش و پرورش بر لزوم همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی و مشارکت اولیا در طرح نماد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ لیلا واثقی فرماندار شهرستان قدس در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بیان کرد: شورای آموزش و پرورش برگرفته از مجموعه قوانین مورد نیاز جهت آینده سازی فرزندان جامعه و مسئولان عضو این شورا با جدیت موضاعات و مصوبات را پیگیری نمایند. 

وی با اشاره به طرح نماد افزود: نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان دارای اهمیت بوده و امروز هرآنچه که در آینده دانش آموزان بخواهیم بسازیم در این طرح میتوانیم تبیین کنیم و لازم است جلسات تخصصی‌تر برگزار شود. 

فرماندار قدس ادامه داد: توجه به طرح نماد و اجرای کامل آن، بر کاهش آسیب های اجتماعی در دانش آموزان موثر است و باید همه مسئولان توجه داشته باشند. 

وی با اشاره به سامانه‌های آموزشی مورد استفاده گفت: با استفاده از این سامانه‌ها میتوان برای هر فصل روش‌های تشویقی برای والدین در نظر گرفت تا انگیزه بیشتری در فراگیری آموزش ها ایجاد شود. 

واثقی تاکید کرد: برای بهتر اجرا شدن طرح نماد کلیه دستگاه‌های اجرایی همکاری‌های لازم را داشته باشند تا بتوان ارزیابی‌های درست ارائه داد‌. 

وی گفت: آموزش و پرورش با مشارکت اولیا و با استفاده از بستر فضای مجازی آموزش‌های خود را  تقویت کنید تا مشارکت خانواده ها در این طرح دیده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز