اهدای هفت سری جهیزیه به مددجویان بهزیستی شهرستان ملارد

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۸:۱۴
کد خبر: ۱۱۰۶۷۷۸
اهدای هفت سری جهیزیه به مددجویان بهزیستی شهرستان ملارد
در راستای اقدامات صورت گرفته در اجرای پویش حلقه وصل تعداد 7 سری لوازم منزل شامل: لوازم برقی، فرش، پتو و .... جهت زوجین دارای معلولیت و فرزندان زنان سرپرست خانوار تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان ملارد تهیه و توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ داود خادم رئیس اداره ضمن تاکید بر حمایت جامعه هدف سازمان در جهت استقلال و تشکیل خانواده گفت: علاوه بر تهیه سبدکالا شامل لوازم ضروری تهیه لوازم منزل برای افراد دارای معلولیت و یا فرزندان زنان سرپرست خانوار از مواردی است که میتواند تاثیر بسزایی در بهبود شرایط این افراد داشته باشد.

وی افزود: افراد باید تلاش کند با قناعت و در نظر گرفتن سیره انبیا زندگی مشترک خود را آغاز نموده و از تجمل گرایی دور نمایند.

الهام علیخان معاون مشارکتهای مردمی نیز ضمن تقدیر از حمایت های خیرین در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به مددجویان گفت: از ابتدای شروع بیماری کووید 19 به دفعات بسته های حمایتی شامل مواد غذایی و همینطور لوازم التحریر به ترتیب اولویت و تشخیص مددکار به مددجویان ارائه گردیده است و ما در تلاش هستیم تا بتوانیم با کمک و همراهی خیرین قدمی در جهت بهبود وضعیت معیشت و شرایط زندگی افراد نیازمند برداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز