راه اندازی نخستین ویوپوینت شهری در منطقه۹

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۲:۳۴
کد خبر: ۱۱۰۹۷۸۹
راه اندازی نخستین ویوپوینت شهری در منطقه۹
شهردار منطقه۹ با بیان اینکه تلاش داریم چندین طرح که برای نخستین بار در کلانشهر تهران ایجاد می‌شود را در این منطقه به سرانجام برسانیم، گفت: راه‌اندازی "ویوپوینت" شهری (مشاهده اماکن شهری از ارتفاع به وسیله دوربین) یکی از مهمترین این طرح‌ها است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید مصطفی موسوی با اعلام این خبر گفت: منطقه۹ شهر تهران در محدوده غربی پایتخت قرار دارد که به نوعی یکی ازکوچک ترین مناطق شهری این کلانشهر محسوب می شود که فرودگاه مهرآباد، میدان آزادی و کارخانجات صنعتی از مهمترین اماکن آن هستند.

وی افزود: هر چند منطقه9 منطقه کوچکی در شهر تهران محسوب می شود اما از ظرفیت های زیادی برخوردار است که با وجود فضای سبز و سرانه های فرهنگی کم در مجموعه شهری منطقه9 تلاش شده تا چندین طرح سرآمد را برای نخستین بار در این منطقه پایتخت اجرا کنیم.

شهردار منطقه9 عنوان کرد: ویوپوینت شهری تاکنون در کلانشهر تهران ایجاد نشده است و تلاش داریم تا پایان امسال و دست کم در دهه مبارک فجر این طرح را در بوستان المهدی(عج) اجرایی کنیم.

به گفته موسوی، در این طرح با استفاده از چندین دوربین در نقاط مرتفع، شهروندان می توانند محدوده محلات و فضاهای شهری را نظاره کنند.

وی همچنین اضافه کرد: این طرح با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران در حال اجرایی و عملیاتی شدن است و تلاش داریم این طرح را بزودی اجرایی و عملیاتی کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز