با تدریس دکتر محسن سالاری و امیرحسین شادمانی:

وبینار حقوق ورزشی با حضور مسئولین کشوری برگزار شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۲:۲۴:۴۶
کد خبر: ۱۱۱۳۷۲۷
وبینار حقوق ورزشی با حضور مسئولین کشوری برگزار شد
وبینار حقوق ورزشی با حضور مسئولین کشوری به صورت مجازی و با تدریس دکتر محسن سالاری معاون توسعه ورزش فارس و امیرحسین شادمانی مؤلف کتاب حقوق ورزشی و مدرس دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ در این وبینار که بیش از ۲۰۰ دقیقه به صورت مجازی و با مشارکت فعال شرکت کنندگان برگزار می شد، در ابتدا دکتر حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ضمن خوش آمدگویی به شرکت کنندگان و تشکر از آقایان دکتر سالاری و شادمانی بابت پیگیری برگزاری این وبینار تا حصول نتیجه،بر ضرورت گسترش چنین رویدادهایی با هدف توسعه و افزایش دانش حقوقی اهالی ورزش و کاهش تخلفات در ورزش اشاره نمود. پس از این مباحث دکتر محسن سالاری و امیر حسین شادمانی به بیان مطالب کاربردی حقوق ورزشی در حوزه مسئولیت های کیفری و مدنی اهالی ورزش پرداختند. در این وبینار دکتر علی رغبتی مدیرکل برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و تدوین کننده اساسنامه فدراسیون فوتبال دقایقی به بیان تجربیات چندین ساله خود در حوزه مدیریت ورزشی پرداخت و ضمن ارائه راهکارهایی در زمینه کاهش مسئولیت ها و تخلفات،نوید تاسیس اولین انجمن حقوق ورزشی زیر نظر وزارت ورزش و جوانان در هفته جاری را داد و افزود:سال ها در تلاش جهت تشکیل چنین مجموعه ای بودیم و بحمدلله با تلاش های چند ماهه اخیر، این انجمن با بهره گیری از فعالین این عرصه در هفته جاری تاسیس خواهد شد.

پس از این دکتر یوسف گرشاسبی مسئول کمیته آموزش فدراسیون کاراته به ارائه تجربیات و مسئولیت های احتمالی مربیان و داوران ورزشی پرداخت و افزود: مربیان پایه های اصلی ورزش کشور هستند و در صورتی که آگاهی لازم در حوزه حقوقی نداشته باشند می توانند متحمل مسئولیت های متعددی در طول فعالیت خود شوند.

دکتر سالاری نیز ضمن بیان اهداف ورزش و ضرورت توجه به حقوق ورزشی گفت: ذات ورزش پرورش روح و جسم انسان است و با این تفاسیر باید تمام تمرکز مسئولین ورزشی به پشتیبانی و ارائه راهکار ها و آگاهی به اهالی ورزش باشد. وی با تاکید بر لزوم ایجاد سیستم آموزش قوی وموثر در راستای رفع کمبود های حوزه آگاهی بخشی، افق دید ورزش را بسیار موثر ارزیابی نمود.

امیرحسین شادمانی نیز با ارائه توضیحاتی من باب حقوق و تکالیف اهالی ورزش افزود: یکی از وظایف مهم همه مسئولین ورزشی آگاهی دادن به اهالی ورزش می باشد و پس از آن مسئولین می توانند از اهالی ورزش طلب رعایت قوانین کنند.وی از مسئولین ورزش کشور درخواست کرد که به حقوق ورزشی اهمیت بیش از پیش داده شود و این کارگاه ها با سرعت بیشتری ادامه یابد.

 

در پایان شادمانی بابت تلاش ها و حمایت های جناب آقای دکتر فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس،جناب دکتر سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک،جناب دکتر رغبتی مدیرکل برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان،مسئولین دانشگاه پیام نور و در راس آن جناب دکتر سیف و جناب دکتر قربان زاده،اداره کل ورزش و جوانان و در رأس آن جناب دکتر حاجی زاده و جناب دکتر سالاری، مسئولین فدراسیون کاراته علی الخصوص جناب آقای طباطبایی رئیس فدراسیون،جناب آقای مومنی دبیر،جناب آقای دکتر گرشاسبی مسئول کمیته آموزش،جناب آقای مبارکی رئیس هیات کاراته استان فارس،جناب آقای دکتر کشاورز رئیس هیات دوچرخه سواری استان فارس،سرکار خانم دکتر دودمان رئیس هیات بیماران خاص و پیوند اعضاء و عوامل اجرائی سرکار خانم ها انصاری و فرشیددوست تشکر و قدردانی کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز