در راستای امنیت غذایی؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس با مجموعه نان سحر

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۹:۲۳
کد خبر: ۱۱۱۳۸۶۰
انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس با مجموعه نان سحر
ظهر امروز قرارداد همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس و مجموعه نان سحر(شرکت تولیدنان ،ماشین آلات ودانشگاه جامع علمی کاربردی نان سحر) در راستای برنامه علمی، صنعت و تجارت این واحد دانشگاهی فی مابین عبدالله قاسمی‌پیربلوطی سرپرست واحد و مدیرمجموعه نان سحر منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ عبدالله قاسمی‌پیربلوطی در این نشست اظهار کرد: مجموعه نان سحر با تولید نان وماشین آلات مختلف تولید نان و همچنین داشتن دانشگاه جامع علمی کاربردی در بحث مهارت افزایی نقش بسزایی در امنیت غذایی در چند دهه اخیر در کشور داشتهاست واقدامات گسترده این مجموعه علاوه بر اشتغالزایی ، مهارت افزایی دارای ارزش معنوی نیز می باشد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای شهر‌قدس، ملارد و صفادشت، جزئیات تفاهم‌نامه این دانشگاه را با مجموعه  نان سحر را این چنین تشریح کرد و گفت: هدف از این تفاهم‌نامه استفاده از توانمندی‌ها و همکاری متقابل بین صنعت و دانشگاه است.با توجه به زیر ساخت های مناسب در دانشگاه نظیر مدرسه اشتغال ، مرکز تحقیقات گیاهان دارویی ، آزمایشگاهی مجهز در هردو واحد شهر قدس و صفادشت ؛ استادان ودانشجویان در مقاطع مختلف وزیر ساخت های موجود در مجموعه نان سحر خبرداد.

عبدالله قاسمی پیربلوطی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی واحد شهرقدس از انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه ‌آزاد اسلامی واحد شهر قدس و شرکت نان سحر شهرستان صفادشت  با محوریت افزایش خدمات بین صنعت و دانشگاه و ارتقای کمّی و کیفی و استفاده از توانایی‌های علمی و پژوهشی به‌منظور رفع نیازهای متقابل دو مجموعه خبر داد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس بیان کرد: ارتقای توانمندی علمی و مهارتی با اجرای برنامه فرصت‌ها و مأموریت علمی، ارائه گواهینامه برای دوره‌های آموزشی و کارگاه‌ها، انجام پژوهش‌های کاربردی توسعه‌ای در زمینه‌های مورد توافق طرفین، مشارکت در برگزاری همایش‌ها و نشست‌های علمی تخصصی، استفاده از ظرفیت‌های علمی و مشاوره‌های علمی و مهارتی توسط استادان دانشگاه و متخصصین  شرکت نان سحر ازموارد  زمینه‌های همکاری متقابل است.

قاسمی پیربلوطی تصریح کرد: فراهم کردن تسهیلات کارگاهی و مهارتی برای ادامه تحصیل دانشجویان  در دانشگاه، ایجاد زمینه استقرار تیم‌های مطالعاتی و کارآفرینی و فناوری در محل شرکت، همکاری و مشارکت در تعریف و اجرای طرح‌های کاربردی پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها و حل مسئله متناسب با نیازهای شرکت، راه‌اندازی واحد R&B در راستای انجام مطالعات و ارائه راهکارهای استراتژیک در حوزه بازاریابی از دیگر اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه ‌آزاد اسلامی واحد شهرقدس و شرکت نان سحر  است.

وی از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه را افزایش کیفیت محصولات، تولید محصولات جدید، همکاری دانشگاه و شرکت برای حمایت از کسب مهارت های تخصصی وعملی دانشجویان در راستای اهداف دانشجویی و رفع مسئله و مشکلات نیروی ماهر شرکت، قرارداد مدرسه اشتغال برای برگزاری دوره‌های ضمن خدمت برای پرسنل و مدیران، کارآموزی دانشجویان در شرکت و حمایت از تجاری‌سازی و فناوری‌های نو و در چارچوب ضوابط و مقررات همکاری برای تولیدات  نان مطلوب ومورد نیاز کشور در صنعت نان سالم به‌منظور تجاری‌سازی آن، چاپ و انتشار کتاب و مجله‌های مشترک فعالیت‌های دانشگاهی و صنعتی نام برد.

این  مسئول افزود:  در خصوص استفاده مجموعه نان سحر از امکانات آزمایشگاه ها وایجاد یک آزمایشگاه مرجع غذایی برای بهره مندی استادان ودانشجویان واحد شهر قدس و صفادشت از پایلوت مجموعه نان سحر نیز مورد توافق طرفین قرار گرفت.

بنابراین گزارش در دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای شهر قدس ، ملارد وصفادشت بالغ بر یک دانشکده وتعداد زیادی دانشجوی رشته‌های صنایع در مقاطع مختلف دردو  واحدشهر قدس وصفادشت مشغول به تحصیل هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز