بابایی:

نشاط اجتماعی سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۴:۴۷:۱۱
کد خبر: ۱۱۱۵۲۲۲
نشاط اجتماعی سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
بخشدار کهریزک گفت: ایجاد امکانات رفاهی همچون احداث پارک، سینما و دیگر امکانات در شهر و روستاهای بخش کهریزک بی‌تردید سبب کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ امین بابایی در جلسه شورای فرهنگ عمومی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی استیری امام جمعه باقرشهر و کهریزک، علی کلهر رئیس شورای بخش و دیگر مسئولان برگزار شد، ضمن گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و چهلمین روز دانشمند شهید فخری‌زاده، اظهار داشت: رمز مجاهدت‌های حاج قاسم توجه به رضایت الهی در همه کارها بود.

وی سپس با تأکید بر ضرورت تبیین شاخص‌های رفتاری سردار سلیمانی بیان کرد: در کنار تبیین شخصیت سردار سلیمانی باید به اقدامات عملی هم توجه کرد و نباید از این موضوع غافل شد چرا که تبیین شخصیت سردار سلیمانی زمانی نتیجه می‌دهد که همراه با اقدام باشد اقداماتی که بتواند مکتب سلیمانی را بیش از پیش به جهانیان معرفی کند.

بخشدار کهریزک افزود: مهم‌ترین ویژگی شخصیت حاج قاسم جامعیت ایشان در حوزه‌های مختلف بود، در واقع نوع رفتار حاج قاسم نسبت به مقوله استکبار در داخل و خارج از کشور یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هاست که باید به آن توجه کرد.

بابایی سپس با اشاره به دغدغه‌های فرهنگی در روستاهای بخش کهریزک تصریح کرد: قطعاً حساسیت‌ها و دغدغه‌هایی در حوزه فرهنگی بخش کهریزک با توجه به سکونت اقوام و ملیت‌های مختلف در روستاهای آن وجود دارد که باید در جلسات شورای فرهنگ عمومی به خوبی به آن‌ها پرداخته شود.

وی ادامه داد: امروز شناخت آسیب‌های اجتماعی و راهکارهای برون‌رفت از آن‌ها ضرورتی انکارناپذیر است که یکی از این ابزارها بهره‌گیری از متخصصان و کارشناسان است تا ضمن بهبود وضعیت معیشت به تقویت باورهای دینی آن‌ها نیز کمک کند.

بخشدار کهریزک گفت: برای کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی نباید صورت مسئله را پاک کنیم، کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند برنامه‌ریزی همه‌جانبه است و بی‌تردید فقر فرهنگی و اقتصادی بسترساز همه آسیب‌های اجتماعی است.

بابایی در پایان با تأکید بر افزایش نشاط اجتماعی در شهرها و روستاهای بخش کهریزک خاطرنشان کرد: لازم است امکانات رفاهی که در سطح شهرها وجود دارد برای مناطق حاشیه‌ای و روستاها نیز ایجاد شود، توسعه عمرانی، ساخت پارک، سینما و امکانات مختلف را در حاشیه شهرها مدنظر قرار دهیم که بی‌تردید ایجاد این زیرساخت‌ها سبب کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز