از عمار انقلاب حضرت آیت الله سید احمد خاتمی تجلیل شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۵:۰۵:۵۰
کد خبر: ۱۱۱۵۲۵۲
از عمار انقلاب حضرت آیت الله سید احمد خاتمی تجلیل شد
سلسله مراسم های محوری بصیرتی از روز پنج شنبه به مناسبت بزرگداشت حماسه ۹ دی با عنوان «روشنگری و بصیرت‌افزایی» وگرامی داشت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی وچهلمین روز شهادت شهید هسته ای ودفاعی دکتر محسن فخری زاده در محل سالن باغ ملی شهر قدس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  مراسم های دهه بصیرتی با عنوان «روشنگری و بصیرت‌افزایی» با حضور دانشگاهیان واحد شهرقدس ومردم شهرستان برگزار شد.

دکتر عبدالله قاسمی پیربلوطی سرپرست واحد شهرقدس و حجت‌الاسلام رضا جوکارامام جمعه شهرستان قدس وسرهنگ دوم پاسدار حسین حبیبی  سالن باغ ملی شهرستان قدس با مشرکت  دانشگاه آزاد اسلامی وسپاه شهرستان قدس ابعاد مختلف حماسه ماندگار ۹ دی را تبیین و حاضرین با رهبر فرزانه انقلاب و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدیدبیعت کردند.

این مراسم با ذکر توسل و روضه‌خوانی و سخنرانی آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران به ساحت قدسی حضرت زهرا سلام‌الله علیها نخستین مدافع حریم ولایت علوی برگزارشد.

آیت الله خاتمی با اشاره به رعایت دستورالعمل بهداشتی وتشکر از حاضرین که در شرایط  بحرانی به خاطر ولایت مداری وارج نهادن به مقام شامخ ائمه اطهار علیم السلام در این جلسه حاضرشدند اظهار کرد: محور عرض ادب به ساحت مقدس دخت نبی اکرم حضرت زهرا (سلام الله علیها) آن بانوی بزرگی که خانه اش تبدیل به بیت الزهرا شده ودر دفاع از ائمه  ودین اسلام اولین بانوی شهید تاریخ اسلام است

وی افزود: مباهات می کنیم که در این سودای قلب ما محنت فاطمه است ومحبت آن کس که در دویست روایت از پیغمبر اکرم رسیده هرکه فاطمه رابیازارد مرا آزارده است وهرکه فاطمه را دوست داشته باشد مرا دوست دارد. لذا ما خوشحال و خرسندیم که خداوند محبت به اهل بیت وخانم فاطمه زهرا را در دل ما امت شیعه نهاده است.

این مسئول در بخش دوم صحبتهای خود ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: با جلوه گر شدن بصیرت فاطمی در نهم دی ماه سال 88 شعار عملی ما مردم این شد  که ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند در اون زمان مردم از ولایت ستیزان به ستوه آمده ومنتظر اظهار نفرت از ولایت ستیزان جامعه بودند  ومیخواستند تاکید کنند که ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.

امام جمعه موقت تهران تشریح کرد: فتنه 88 فتنه عمیقی بود که در نهم دیماه برملا شد فتنه گران انقلاب مخملی راه انداخته بودندو امیدواربودند علاوه بر کشورهای آسیای میانه  که آسیب به نظام ماهم بزنند . چون مجلس یاد سردار دلها شهید سلیمانی را دارد. می توانم بگویم بیش از سه دهه با این شهید حشر و نشر داشتم ارادتمندش بودم ایشان هم به عنوان یک طلبه ناچیز اصلا دعوت ما به کرمان از سوی ایشان بود که بعدا تبدیل به نمایندگی خبرگان شد .

این مقام مسئول سخنانی  در مورد تشریح شخصیت مجاهدانه شهید سلیمانی بیان کرد.

در پایان این مراسم با حضور امام جمعه شهرستان قدس،فرمانده سپاه ،شهردار،رئیس شورای شهرو سرپرست واحد شهر قدساز خانواده معظم شهدا، جانبازان سرافراز، مدافعان حرم اهل بیت علیهم السلام و بسیجیان و جهادگران عرصه سلامت (پایگاه سلامت شهید سلیمانی )شهرستان قدس تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز