مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران؛

برخورد قانونی با هرگونه دروغ پردازی و نشر اکاذیب در فضای مجازی

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰۹:۲۸:۳۰
کد خبر: ۱۱۱۵۵۳۹
برخورد قانونی با هرگونه دروغ پردازی و نشر اکاذیب در فضای مجازی
احد جاودانی، در هفتادوچهارمین جلسه شورای فرهنگ شهرستان قدس تاکید کرد : برای جلوگیری از انتشار اخبار اکاذیب در فضای مجازی برخورد قضایی انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران در هفتادوچهارمین جلسه شورای فرهنگ شهرستان قدس ضمن قدرانی از امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: ما به یافته علمی در انتخابات 1400 نیاز داریم ما در میدان مبارزه با آمریکا هستیم قطعا مشارکت ما در انتخابات  باید بالاتر باشد ،طبق فرموده مقام معظم رهبری حضور در انتخابات با هر فکر و سلیقه و اندیشه ای بر همه واجب است.  

وی افزود : نوع برخورد ما با یکدیگر فرهنگ عمومی است رسانه ها و مردم از این همین الگو می گیرند ،سنت حسنه دینی ما این است که تقدیر کنیم از کسانیکه کار خوب می کنند‌.

وی در خصوص جلسات شورای فرهنگ استان گفت  باید هیاتهای ورزشی و N.G.O محیط زیست را هم در این جلسات ورود دهیم تا گزارشی از کار ارایه دهند و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار بگیریم و از مشارکت آنان استفاده شود آنچه را که باید نهادینه کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران  در رابطه با فضای مجازی گفت : ما چه بخواهیم یا نخواهیم انتخابات 1400 را فضای مجازی مدیریت می کند این ماسک و کرونا تا انتخابات با ما هست.

وی تصریح کرد: امسال شور و ذوق انتخابات در فضای مجازی بیشتر صورت می گیرد ، قطعا تخلف مجازی هم خواهیم داشت ، مجموعه نظام  دستگاه های قضایی ، ارشاد و پلیس فتا باید فضای مجازی را بیشتر کنترل کنند ،چون متاسفانه از طریق فضای مجازی هتک حرمت ، حیثت  و دروغ وجود خواهد داشت  و برای جلوگیری از انتشار اخبار اکاذیب در فضای مجازی برخورد قضایی انجام می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز