شهردار قدس خبر داد:

برگزاری آئین کلنگ زنی پروژه احداث زیرگذر کاووسیه شهرقدس

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۵:۲۰:۵۱
کد خبر: ۱۱۱۸۴۶۷
برگزاری آئین کلنگ زنی پروژه احداث زیرگذر کاووسیه شهرقدس
شهردار قدس از برگزاری آئین کلنگ زنی پروژه احداث زیرگذر واقع در کاووسیه شهرقدس جهت تسهیل در تردد ایمن شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ ظهر امروز طی مراسمی با حضور واثقی فرماندار شهرستان قدس، کاظمی منش رئیس شرکت راه آهن استان تهران،  مختاری شهردار، گرجی رئیس و دیگر اعضای شورای اسلامی شهرقدس و دیگر مسئولین شهری کلنگ آغاز عملیات اجرایی ساخت زیرگذر کاووسیه به زمین زده شد.

مهندس مختاری با اعلام این خبر اظهار داشت: معابر و راه‌های مواصلاتی به عنوان اصلی ترین شبکه های ارتباطی و مهم‌ترین عنصر تشکیل یک شهر محسوب شده و عمده ترین سهم را نسبت به سایر فضاهای شهری به خود اختصاص می دهند.

شهردار قدس با بیان اینکه معابر باید دارای کیفیت مطلوب از نظر تردد و ایمنی باشد تا در نهایت موجب تسهیل در عبور و مرور شهروندان شود، تاکید کرد: مدیریت شهری قدس در دوره پنجم، همواره احداث معابر جدید و بازسازی معابر فرسوده را در قالب طرح جامع ساماندهی معابر سطح شهر به جهت ارتقای جلوه بصری و تسهیل در تردد شهروندان در دستور کار خود قرار داده است. 

مهندس مختاری افزود:  در راستای ساماندهی معابر، ایمنی  و سهولت در عبور و مرور و کاهش ترافیک شهری آئین کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی ساخت پل زیرگذر واقع در کاووسیه توسط مجموعه مدیریت شهری قدس انجام شد تا خدمت ماندگار دیگری از این مجموعه به شهروندان عزیز قدس ارائه گردد.

وی با بیان اینکه اعتبار اولیه این پروژه حدود ۱۰۰ میلیارد ریال بوده که به صورت مشارکتی توسط شهرداری و شرکت راه آهن انجام می شود، بیان داشت: با توجه به عبور ریل راه آهن از این محور و وجود مخاطرات ناشی از آن، احداث زیرگذر در این مکان حائز اهمیت می باشد.

شهردار قدس در پایان سخنان خود ضمن تشکر از تمامی اعضای شورای اسلامی شهرقدس در جهت همکاری مطلوب دوجانبه با مجموعه شهرداری عنوان کرد: مدیریت شهری در دوره پنجم به اجرای پروژه های زیربنایی و ماندگار اقدام نموده که موجب افزایش سرانه های عمومی در حوزه های مختلف و ارتقای سطح کیفی زیست پذیری در شهرقدس گردیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز