پیشرفت فیریکی ۳۰ درصدی پروژه تقاطع‌های محمدآباد و داودآباد قرچک

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۱:۵۸
کد خبر: ۱۱۱۹۳۶۸
پیشرفت فیریکی ۳۰ درصدی پروژه تقاطع‌های محمدآباد و داودآباد قرچک
پروژه تقاطع‌های محمدآباد و داودآباد قرچک ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک به همراه حبیبی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، خرمی شریف شهردار، رؤسای ادارات خدمات‌رسان و برخی مسئولان شرکت راه آهن از روند اجرای پروژه تقاطع‌های غیرهمسطح محمدآباد و داودآباد بازدید کردند.

همچنین نشستی به منظور ایجاد هماهنگی‌های بیشتر بین ادارات شهرستانی با اداره کل راه آهن استان تهران و مدیر پروژه و پیمانکار در محل فرمانداری برگزار شد و ضمن بررسی موانع، هر یک از دستگاه‌ها گزارش اقدامات صورت گرفته را ارائه دادند.

فرماندار قرچک گفت: پروژه تقاطع‌های غیرهمسطح محمدآباد و داودآباد که جزو پروژه‌های مهم و زیرساختی شهرستان محسوب می‌شود حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی ادامه داد: ساخت ایستگاه راه آهن نیز که از مطالبات اصلی و بحق مردم است، آغاز شده و جزو اولویت‌های مهم است.

خطیبی افزود: جلساتی بطور مرتب به منظور بررسی اقدامات صورت گرفته، رفع موانع پیشرفت کار و هماهنگی راه آهن با دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان برگزار شده است.

وی اظهار داشت: امیدواریم طبق برنامه زمان‌بندی این دو پروژه به بهره‌برداری برسد تا با تسهیل در تردد خودروها، مردم منتفع و همچنین روند توسعه شهرستان سرعت بیشتری بگیرد.

فرماندار بیان کرد: تقاطع‌های غیرهمسطح، دو پروژه مهم و اولویت‌دار شهرستان بوده که مجری آن شرکت راه آهن است اما تمامی ادارات باید کمک کنند این پروژه زودتر به بهره‌برداری برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز