کاشت بیش از ۳۰۰ درخت چنار در مرکز شهر تهران آغاز شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۳:۳۶:۵۲
کد خبر: ۱۱۲۱۵۳۹
کاشت بیش از ۳۰۰ درخت چنار در مرکز شهر تهران آغاز شد
شهردار منطقه 11 از کاشت بیش از 300 درخت چنار با بن 40-35 سانت در راستای اجرای طرح "زیبا سازی با درخت" خبر داد که در طرح نهضت درختکاری در خیابان های معیری و امام خمینی (ره) آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نصراله آبادیان در توضیح اجرای طرح خیابان کامل که در خیابان معیری در دست انجام است؛ گفت: با توجه به انتخاب خیابان معیری به عنوان پایلوت برای اجرای طرح خیابان کامل و در راستای اجرای پروژه های کوچک مقیاس محرک توسعه محله ای که از سوی معاونت های این منطقه در حال انجام است ؛ جداره سازی، کف سازی، اصلاح نهر، احداث مسیر دوچرخه و کاشت درخت در این مسیر آغاز شده است.

شهردار منطقه 11 افزود: کاشت درختان چنار با عمر بیش از 6 سال و بن  40-35 از جمله اقدامات انجام شده در این مسیر است که تاکنون 170 چنار با هماهنگی کمیسیون باغات شورای اسلامی شهر تهران در مکان های جانمایی شده کاشته شد.

آبادیان همچنین از  کاشت 150 درخت چنار در خیابان امام خمینی (ره) حد فاصل میدان حسن آباد تا خیابان ولی عصر (عج) خبر داد که تا پایان این هفته عملیات اجرایی آن آغاز و تا نیمه اول بهمن ماه به پایان می رسد.

به گفته آبادیان 14 هزار پیاز گل لاله نیز به منظور ارتقای منظر شهر در میدان های پاستور و حر در حال کاشت است که تا دهه فجر تکمیل خواهد شد.

 

نظر شما