شهرستان قدس پیشتاز در امر آموزش/ افزایش سرانه آموزشی از اولویت های فرمانداری قدس

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۸:۵۲
کد خبر: ۱۱۲۴۱۴۱
شهرستان قدس پیشتاز در امر آموزش/ افزایش سرانه آموزشی از اولویت های فرمانداری قدس
لیلا واثقی فرماندار شهرستان قدس در مراسم هفته بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش بیان کرد: چراغ آموزش در شهرستان قدس کم نور نمی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ دکتر لیلا واثقی در ابتدا ایام دهه مبارک فجر را ارج نهاد و یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم شهدای مدافع سلامت و امنیت را گرامی داشت و از تلاش  بی وقفه فعالین عرصه آموزش  مانند مدیران مدارس ،دبیران و انجمن ها ، اولیا و دانش آموزان و مربیان را در هفته شورای آموزش و پرورش تقدیر نمودو ابراز داشت : نو آوری مسئولین قابل تقدیر است و امید است با برنامه ریزی های دقیق تری در عرصه آموزش شهرستان قدس آینده روشنی برای دانش آموزان رقم بزنیم .

رئیس شورای آموزش و پروش شهرستان قدس ضمن اشاره به مبحث مشارکت مردم در امور آموزش و پروش که از سالیان دور در کشور ایران دخیل بوده بیان داشت: شورای آموزش و پروش با اختصاص  دو قطعه زمین برای توسعه زیر ساخت های آموزشی به مساحت ۶۸۰۰ متر مربع به بدنه آموزشی اضافه گردیده است، به طوری که ۴ مدرسه در هفته دولت و دیگر مناسبتها افتتاح شده و ۲ مدرسه و یک نماز خانه در ایام الله دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید. 

وی با تشکر ویژه از خیرین و فرهنگیان شهرستان قدس عنوان کرد : تاکنون تعداد ۱۱۳ عدد  تبلت ۷۳ عدد تلفن همراه ۲۰ عدد تلوزیون و ۷ عدد گیرنده دیجیتال به ارزش حدودی ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان ابزار آموزش مجازی توسط خیرین و فرهنگیان عزیز خریداری و به نیازمندان اهدا گردیده. 

فرماندا قدس گفت : با پیگیری های مجدانه مجموعه فرمانداری شهرستان قدس از اداره کل نوسازی مدارس با بودجه ای بالغ بر ۸ میلیارد ریال در دو مرحله آموزشگاه ها ، مدارس و مراکز آموزشی تجهیز کرده است . 

واثقی در ادامه سخنانش با اشاره به برگزاری طرح هجرت برای بهره برداری صحیح دانش آموزان تشریح کرد : مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر کنکور با رتبه زیر ۱۰۰۰ ، پرداخت برخی از هزینه های گرامیداشت روز معلم به جهت تقدیر از مقام والای معلم و اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی (اردوهای راهیان نور ) به همت شورای آموزش و پرورش شهرستان با همکاری سپاه، آموزش و پرورش و فرمانداری شهرستان قدس برگزار شده که از ابتدای این طرح تا زمان شیوع ویروس منحوس کرونا ۸۰ ٪ از سهمیه شهرستان با بالاترین کیفیت اعزام صورت گرفته است.

وی افزود : این فعالیت ها  گوشه ای از تلاشهای فرهنگی و آموزشی شهرستان قدس جهت تقویت و ارتقا ٔ زیر ساخت های آموزشی شهرستان است تا بتوانیم ثابت کنیم معلمی که شغل انبیأ است از اهمیت و حساسیت بسیار زیادی برخوردار است و میبایست با برنامه ریزی دقیق و مدون برای فرزندان شهرستان قدس هزینه بهینه انجام شود ، نیاز است در طرح های این چنین تمام اقشار را در برنامه ریزی هایمان ببینیم .

فرماندار شهرستان قدس در ادامه تاکید کرد : شورای آموزش و پرورش به مردم و دولت متصل است و با مشارکت های دقیق میبایست تصمیم گیری و تصمیم سازی شود و امید است با حضور تمام دستگاه ها و ارگان ها و نهاد ها بالاترین کیفیت آموزشی را در شهرستان قدس پیاده سازی کنیم و با امید بخشی و احیای انگیزه باید درصد گرایش به کلاس های درس را بالا ببریم و درمقابل باز ماندن از تحصیل را باید به پایین ترین رتبه نزدیک نماییم . 

وی در پایان از تمامی تلاشگران در عرصه علم و آموزش قدر دانی کرد و گفت : امیدواری در سال های آتی رتبه های برتر و شاخص علمی به مجموعه آموزش و پرورش شهرستان قدس اختصاص یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز