استاندار تهران؛

شیب ملایم افزایش مبتلایان کرونایی در استان تهران/ پرهیز از عادی انگاری مهم ترین رویکرد در مقابله با کرونا است

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۷:۳۰:۳۲
کد خبر: ۱۱۲۶۵۴۴
شیب ملایم افزایش مبتلایان کرونایی در استان تهران/ پرهیز از عادی انگاری مهم ترین رویکرد در مقابله با کرونا است
استاندار تهران با اشاره به شیب ملایم افزایش مبتلایان کرونایی در استان تهران بر لزوم پرهیز از عادی انگاری به عنوان مهم ترین رویکرد در مقابله با کرونا تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد مبارزه با بیماری کرونا استان تهران، ضمن قدردانی از همه کسانی که با تلاش و پیگیری زمینه ساز شرایط مناسب در استان تهران به لحاظ بیماری کرونا شدند اظهار داشت: از ۱۵ آبان با تشکیل قرارگاه و اجرای مدیریت هوشمند محدودیت ها و همچنین اعمال محدودیت های تردد و جلوگیری از اجتماعات، شرایط خوبی با همت همه دستگاه‌ها و از سوی دیگر اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی برقرار شده است.

وی ادامه داد: در شرایطی که در تمام کشورهای دنیا روند افزایشی بستری و مرگ ناشی از کرونا را شاهد هستیم، در کشور ما روند کنترلی محقق شده و البته حفظ این شرایط بسیار مشکل است.

استاندار تهران عنوان کرد: روند فوتی های کرونایی ظرف هفته های اخیر کاهش یافته و این اقدامی ارزشمند است که پیشانی این اقدامات سربازان نظام سلامت بوده اند و در تحقق آن همه دستگاه‌ها کمک و همکاری کردند.

محسنی بندپی گفت: بر اساس گزارشات در کشور و همچنین در استان تهران روند رو به افزایش مبتلایان مشاهده می شود و اگر پروتکل ها و نظارت ها ساده و عادی تلقی شوند با مشکلات بسیاری مواجه می شویم، پرهیز از عادی سازی در همه موارد باید مورد توجه قرار گیرد و شعار ستاد کرونا در تهران پرهیز از عادی سازی در همه موارد بوده و نباید به گونه ای عمل کنیم که عقب ماندگی غیر قابل جبران اتفاق بیفتد.

 

نظر شما