برگزاری جلسه هماهنگی و همفکری با موسسات خیریه شهر اندیشه

۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۱۴:۱۰:۵۹
کد خبر: ۱۱۲۸۰۷۴
برگزاری جلسه هماهنگی و همفکری با موسسات خیریه شهر اندیشه
بمنظور خدمات و توزیع ارزاق بصورت عادلانه بین مستمندان شهر باکمک موسسات خیریه و ارزیابی نحوه کمک رسانی به شهروندان با حضور یعقوب وکیلی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه و مسئولین خیریه شهر جلسه ای مشورتی در این خصوص در سالن جلسات شورا برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این جلسه یعقوب وکیلی با اشاره به نقش بسیار راهبردی موسسات خیریه در کمک به نیاز مندان و افراد کم برخوردار جامعه بویژه در اندیشه تعامل و تلاش دوجانبه از سوی مسئولین و این مؤسسات را بسیار اثربخش دانست و گفت:امیدوارم با تعامل ارزنده ای که از قبل در این راستا بوده بتوانیم در این روزهای کرونایی خدمات ارزنده ای را در جهت تحویل ارزاق به شهروندان انجام دهیم.

رئیس شورای اسلامی همچنان یادآور شد :این روزهای سخت اقتصادی باعث شده تا بسیاری از خیرین با نگاه جامع تری نسبت به هم نوعان خود اقدام نمایند و مسئولین نیز باید همراستا این عزیزان تلاش خود را برای تحقق طرح کمک های مومنانه انجام دهند.

وکیلی در پایان افزود : از ابتدای سال تا کنون چند مرحله کمکهای مومنانه در حوزه های مختلف و با حفظ کرامت و صیانت نیازمندان توزیع شده و تداوم این حرکت نیازمند یاری همیشگی همه عزیزان است.

 

 

نظر شما