فرماندار قدس؛

بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی " شهید سردار سلیمانی " اول اسفنده ماه پذیرش می کند

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۲:۳۸:۰۲
کد خبر: ۱۱۳۵۶۴۲
بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی   شهید سردار سلیمانی  اول اسفنده ماه پذیرش می کند
فرماندار شهرستان قدس در حاشیه افتتاح بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی 160 "شهید سردار سلیمانی" از پذیرش بیماران در اول اسفندماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛لیلا واثقی فرماندار شهرستان قدس در حاشیه افتتاح بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی  160 تختخوابی " شهید سردار سلیمانی " در گفتگو با خبرنگار برنا گفت : این بیمارستان مجموعا همراه با زمین و تجهیزات کامل بالغ بر 500 میلیارد تومان اعتبار شد.

وی افزود: این بیمارستان از سال 89 توسط وزیر بهداشت و درمان کلنگ زده شده بود و تا سال 94 کاری انجام نشده بود تاسال 97 حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که طی پیگیری هایی انجام شده و با تلاش و  تعامل دستگاههای اجرایی امروز  از طریق ویدیو کنفراس توسط رییس جمهور محترم به افتتاح و بهره برداری رسید.

 وی ادامه داد : اول اسفندماه آماده پذیرش خدمات بیماران هستیم این بیمارستان 160 تختخوابی  بخش های بستری داخلی، بستری کودکان، بستری جراحی، ccu، Icu، Nicu، اورژانس، بستری روانی، دیالیز، pccu، گهواره نوزاد، درمانگاه، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، رادیولوژی و دیگر قسمت ها را شامل می شود.

فرماندار قدس در پایان گفت : امیدوارم مردم از این کار بزرگ راضی باشند از همه دستگاههای اجرایی ، مسوولین ، وزیر بهداشت و معاونین ، استاندار تهران، نماینده مجلس و خصوصا رییس بیمارستان تشکر ویژه می کنم.

 

نظر شما