رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد :

بیش از ۹۰۰ درخواست در جلسات کمیسیون پزشکی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۰۷:۴۴:۱۷
کد خبر: ۱۱۳۶۱۷۳
بیش از ۹۰۰ درخواست در جلسات کمیسیون پزشکی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت
داود خادم گفت، طی هماهنگی های صورت گرفته توسط حوزه توانبخشی و کارشناس کمیسیون در سال 99 حدود 37 جلسه کمیسیون پزشکی با در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی و حضور حداقل افراد در هر جلسه در شهرستان ملارد برگزار شده است .

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، داود خادم ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری جلسات کمیسیون پزشکی جهت تشکیل پرونده و ارائه خدمت سریع به جامعه هدف گفت : در سال جاری 37 جلسه کمیسیون پزشکی با بررسی بیش از 900  درخواست صورت پذیرفته که این آمار شامل بررسی مجدد پرونده های قدیمی و نیز تقاضاهای جدید میباشد.

وی در ادامه با بیان دقت نظر کارشناسان و اعضای کمیسیون در بررسی شرایط جسمی فرد  دارای معلولیت گفت : طی این جلسات پرونده معلولین جهت تایید و تعیین شدت معلولیت توسط متخصصان بررسی تا مراحل تشکیل پرونده و اولویت دریافت خدمات سازمان انجام شود.

خادم در پایان ضمن تاکید بر انجام رسانی خدمات به افراد دارای معلولیت در هر حوزه ای با قید فوریت گفت: در ‪ICF‬ برخلاف طبقه بندی های قدیمی معلولیت، میزان عملکرد و کارآیی فرد مورد ارزیابی قرار میگیردکه بر نقاط قوت فرد تاکید دارد و با توجه به شرایط موجود تشخیص و مورد حمایت قرار دادن این افراد از وظایف مهم میباشد. ‬

لازم به ذکر است طبقه بندی بین المللی عملکرد (‪ICF‬) توسط سازمان جهانی بهداشت به کشورها ابلاغ شده و در کشور ایران توسط دفتر توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور ترجمه و بومی سازی گردیده است و جلسات کمیسیون شهرستان ملارد نیز طبق همین دستور العمل بصورت دقیق انجام میشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز