در نشست خبری اینوتکس ۲۰۲۱ مطرح شد؛

دهمین نمایشگاه اینوتکس در فضای باز ناحیه نوآوری پردیس برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۴:۳۴:۳۱
کد خبر: ۱۱۳۷۷۵۱
دهمین نمایشگاه اینوتکس در فضای باز ناحیه نوآوری پردیس برگزار می‌شود
در نشست خبری دهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری INOTEX 2021 اهداف این رویداد و فرصت‌های مهم سرمایه‌گذاری برای استارتاپ‌ها تشریح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛  اینوتکس 2021 به شیوه ای جدید و نوآورانه، به صورت ترکیبی از بخش¬های حضوری و مجازی در فضایی باز واقع در ناحیه نوآوری پردیس برگزار خواهد شد.

نشست خبری دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری INOTEX 2021 به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی و با حضور «مهدی صفاری‌نیا» رئیس پارک فناوری پردیس، «اکبر قنبرپور» رئیس و «سجاد عباسی فشمی» دبیر دهمین دوره نمایشگاه اینوتکس، برگزار شد.

رویدادی مهم و نقش‌آفرین برای ملاقات اجزای زیست‌بوم فناوری و نوآوری اینوتکس محلی برای گردهمایی کلیه اجزای اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور و رویدادی برای ملاقات متخصصان و کارشناسان، کارآفرینان، سرمایه‌گذاران، مخترعان و سیاست‌گذاران است.

تا کنون 9 دوره از نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری برگزار شده است. حضور بیش از 1850 شرکت و استارتاپ و نیز بازدید بیش از 60000 نفری مخاطبان و انعقاد ۱۴۰ تفاهم نامه طی این 9 دوره نشان دهنده اهمیت و نقش‌آفرینی آن است. همچنین حضور ۲۵ کشور در این رویداد نشان دهنده اهمیت اینوتکس از نگاه سایر کشورهاست.

متوسط سن بازدیدکنندگان در نهمین دوره اینوتکس ۱/۲۹ سال بوده که این عدد نشان دهنده موفق بودن جلب توجه جوانان به اینگونه رویداد‌هاست. طبق آمار ادوار گذشته از این تعداد شرکت کننده، ۲۵ درصد خانم‌ها و ۷۵ درصد را آقایان به خود اختصاص داده¬اند.

اینوتکس 2021 به وسعت ناحیه نوآوری پردیس

در حالی که اینوتکس 2020 به صورت مجازی میزبان بیش از 400 شرکت و استارتاپ و بیش از 20000 بازدیدکننده¬ی آنلاین بود، اینوتکس 2021 این بار به شیوه¬ای جدید و نوآورانه و به صورت ترکیبی از بخش¬های حضوری و مجازی در فضایی باز واقع در ناحیه نوآوری پردیس برگزار خواهد شد.

برگزاری رویداد اینوتکس 2021 در فضایی باز و به وسعت ناحیه نوآوری پردیس، بخشی از برنامه¬ی طولانی ¬مدت دبیرخانه این رویداد برای گسترش دامنه¬ تاثیرگذاری آن در سطح منطقه و بین¬الملل و نیز تبدیل شدن آن به یک رویداد فراموش نشدنی در زیست¬بوم نوآوری و فناوری کشور خواهد بود.

باتوجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت مخاطبان این رویداد، اینوتکس 2021 در فضایی باز و با رعایت استانداردهای ویژه¬ای در طراحی پلان¬های نمایشگاهی و ساخت¬ غرفه¬ها برگزار خواهد شد. هدف فراهم کردن حضور مخاطبان اینوتکس در شرایط ایمن و با حفظ فاصله¬گذاری اجتماعی است. همچنین بخش مجازی اینوتکس نیز با تغییرات ویژه و امکانات جدید و گسترده، برای تمامی مخاطبین از سراسر جهان قابل استفاده و بهره¬برداری خواهد بود.

 

4555

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز