تاکید پریچهره بر اهمیت فعالیت شورای پژوهش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۳:۲۱:۰۴
کد خبر: ۱۱۳۸۳۲۳
تاکید پریچهره بر اهمیت فعالیت شورای پژوهش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ضمن تأیید عملکرد شورای پژوهش این اداره کل، بر اهمیت فعالیت آن تاکید کرد و علمی بودن اعضای این شورا را گامی مؤثر در جهت توسعه امر ورزش استان تهران دانست.
به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  در جلسه شورای پژوهش این اداره‌کل که در دفتر مدیرکل برگزار شد، معارفه اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه‌ها در حوزه ورزش و جوانان صورت گرفت و ابلاغ دکتر مجتبی صالح پور و دکتر محمودی بهارک در حوزه‌های ورزش و جوانان، توسط نصرالله پریچهره مدیرکل اعطاء شد.

در این جلسه، بررسی پروژه های دریافتی براساس اولویت‌های پژوهشی سال ۹۹ صورت گرفت و چهار طرح پژوهشی پیشنهادی پژوهشگاه علوم ورزشی تهران با حضور مجریان طرح‌ها به دفاع پرداخته شد و پس از بررسی و ارائه نقطه نظرات اساتید و اعضا، به تصوب رسید.

اعضای شورای پژوهش اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران در پایان بررسی این چهار طرح پژوهشی تاکید کردند که طرح‌ها همه کاربردی بوده و در راستای انجام وظایف اداره‌کل ورزش و جوانان است.

همچنین ابراز امیدواری کردند با انجام این طرح‌ها از مشکلات پیش رو در زمینه‌های مختلف ورزش استان تهران کاسته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در این جلسه، ضمن تشکر از اعضا، با توجه به ارزیابی این حوزه از سوی مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان که طی آن اداره‌کل استان تهران به‌عنوان استان برگزیده در سال ۹۹ معرفی شده بود، از لیلا پهلوان افشار دبیر شورای پژوهش اداره‌کل با اهدای تقدیرنامه، قدردانی کرد.

گفتنی است شورای پژوهش اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران به صورت متوالی طی شش سال گذشته جزو استان‌های برتر و برگزیده از سوی وزارت ورزش و جوانان بوده است.

جلسه شورای پژوهش اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران با حضور نصرالله پریچهره، دکتر صالح‌پور، دکتر محمودی، دکتر پاشا، دکتر ملاجعفری، شاملو، حسینی، سلیمی، افشار، دکتر سلطانی، ترحمی و رضاپور تشکیل شد.
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز