در یازدهمین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری قدس مورد تاکید قرار گرفت؛

حفظ آمادگی شهرداری برای بارندگی های پیش رو و تداوم اقدامات پیشگیرانه در بحران کرونا

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۹:۳۴
کد خبر: ۱۱۳۹۴۱۰
حفظ آمادگی شهرداری برای بارندگی های پیش رو و تداوم اقدامات پیشگیرانه در بحران کرونا
جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری قدس به منظور آمادگی هر چه بیشتر در مواقع بروز بحران ها و حوادث غیرمترقبه، صبح امروز در سالن آمفی تئاتر سازمان آتش‌نشانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ صبح امروز یازدهمین جلسه ستاد مدیریت بحران در سال ۹۹ با هدف آمادگی هرچه بیشتر در مواقع بروز حوادث و پیگیری طرح ها و مصوبات این ستاد در محل سالن آمفی تئاتر سازمان آتش نشانی شهرداری قدس با حضور اعضا برگزار شد.

رضا حیدری معاون خدمات شهری شهرداری قدس در ابتدای جلسه با اشاره به بارندگی های پیش رو و پیش بینی شده در فصل بهار گفت: تمامی واحدهای ذیربط شهرداری باید زمینه آمادگی لازم در جهت رفع آبگرفتگی های احتمالی را فراهم نمایند.

حیدری در خصوص ایجاد موج چهارم ویروس کرونا در کشور افزود: با الطاف خداوند متعال و با توجه به رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی شهرقدس در وضعیت آبی قرار دارد اما این به این معنا نیست که رعایت موازین بهداشتی نادیده گرفته شود و باید با توان هرچه بیشتر در زمینه مبارزه با ویروس کرونا تلاش کرده و آمادگی داشته باشیم.

در ادامه جلسه، منصور حیدری عضو شورای اسلامی شهرقدس با اشاره به برخی مشکلات آرامستان، خواستار تعیین نماینده جهت پیگیری مسائل و مشکلات سازمان مذکور شد.

حیدری پیرو درخواست های مردمی به اهمیت هرس درختان در معابر اصلی نیز اشاره کرد و گفت: سازمان فضای سبز همانگونه که تاکنون نسبت به هرس درختان سطح معابر اقدام نموده است، در این مورد وارد عمل شده و جهت رفاه شهروندان عزیز هر چه سریع تر بازدید میدانی به عمل آید و موانع مرتفع گردد.

در پایان جلسه نیز منصور حیدری عضو شورای اسلامی شهر از عملکرد چشمگیر سامانه ۱۳۷ تقدیر و تشکر به عمل آورد و خاطرنشان کرد: عملکرد بسیار مطلبوب و چشمگیر عوامل عملیاتی سامانه ۱۳۷ بسیار چشمگیر و قابل تقدیر است و می بایست تجهیزات به روز و کاربردی‌تر در اختیار این عزیزان قرار گیرد. 

همچنین مهندس زارع معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری قدس نیز از عملکرد مطلوب سامانه ۱۳۷ با حداقل امکانات تقدیر و تشکر نمود و افزود با مساعدت مسئولین ذیربط امکانات و تجهیزات لجستیکی موجود نیز نوسازی خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز