فرماندار فیروکوه تاکید کرد:

شهروندان موج چهارم بیماری کرونا را جدی بگیرند

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۴:۲۲
کد خبر: ۱۱۴۳۶۹۰
شهروندان موج چهارم بیماری کرونا را جدی بگیرند
فرماندار فیروکوه گفت: قطعا عادی انگاری باعث گستردگی شیوع مجدد بیماری کرونا در سطح شهرستان می شود و در صورت وقوع موج چهارم این بیماری آثار و تبعات آن سهمگین تر از گذشته خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ ابوالقاسم مهری با اعلام این خبر گفت : با توجه به اینکه  در آستانه ماه پایانی سال و ایام نوروز قرار داریم و نباید با عادی انگاری باعث گستردگی  شیوع مجدد این بیماری در سطح شهرستان باشیم چرا که در صورت وقوع موج چهارم بیماری کرونا آثار و تبعات گرانی را به همراه خواهد داشت و مجبور به بازگشت محدودیت‌های سختگیرانه تری خواهیم بود.

 فرماندار فیروزکوه ادامه داد: دستگاه های عضو ستاد پدافند زیستی مبارزه با کرونا  می بایست ضمن اعلام هشدارهای لازم در فضاهای مجازی و رسانه ای در خصوص ضرورت رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی با هدف حفظ سلامتی مردم و تداوم فعالیت‌های مرتبط با معیشت مردم پایش های میدانی خود را نیز استمرار بخشند. 

وی گفت: بنابراین آگاهی بخشی به شهروندان می تواند بخش عمده ای از وزنه مدیریت شرایط را عهده دار باشد و از مردم تقاضا می کنیم که در رابطه با سفرها، دورهمی، رفتن به مراکز خرید، برگزاری مراسم ها و جشن ها  دقت کافی را داشته باشند چرا که موج چهارم بیماری به مراتب سهمگین تر از قبل خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز