امام جمعه موقت ورامین:

سلامت انتخابات با حضور شورای نگهبان تضمین می‌شود

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۳:۴۱:۱۲
کد خبر: ۱۱۴۴۸۷۵
سلامت انتخابات با حضور شورای نگهبان تضمین می‌شود
امام جمعه موقت ورامین گفت: مردم باید فردی را برای کرسی ریاست جمهوری برگزینند که با روحیه انقلابی لرزه بر تن دشمن اندازد و رای و جهت گیری های سیاسی هدفش دفاع از ارزش‌های اسلام باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی در جلسه مسئولان نظارت بر انتخابات سال ۱۴۰۰ که در ساختمان مرکزی شورای نگهبان ورامین برگزار شد ، اظهار کرد: اگر انتخابات سالم می‌خواهیم باید پای شورای نگهبان در میان باشد چرا که اعضای این شورا در سه رکن اساسی جسمی، دینی و اخلاقی سالم هستند و هرگز دین خود را به دنیا نمی‌فروشند.

وی ادامه داد: مردم می‌بایست با بصیرت، درک شرایط ، توجه به روحیه انقلابی و جهادی کاندیداها ، شایستگی کاندیداها را به درستی ارزیابی تا اصلح‌ترین افراد به عنوان رییس محترم جمهور و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا ها راه پیدا کنند.

امام جمعه موقت ورامین یادآور شد: مردم باید فردی را برای کرسی ریاست جمهوری برگزینند که با روحیه انقلابی لرزه بر تن دشمن اندازد و رای و جهت گیری های سیاسی هدفش دفاع از ارزش‌های اسلام باشد.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: نیروهای انقلابی نیز می‌بایست با رعایت چارچوب قانون در خصوص انتخابات، نقش خود را در جهت روشنگری ، تبیین شاخصه‌های انقلابی و جهادی و تبیین مولفه‌های شایستگی یک رییس جمهور و کاندیدا شورای اسلامی شهر و روستا در تراز انقلاب به خوبی ایفا کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران بیان کرد: حضور حداکثری در انتخابات یک اصل و از ضرورت‌های نظام است و مردم باید با حضور در پای صندوق‌های رأی آینده کشورشان را رقم بزنند و برای چهار سال آینده تصمیم بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز