طرح ترافیکی برخورد با تخلفات ناوگان عمومی

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۴:۱۸
کد خبر: ۱۱۴۶۳۱۶
طرح ترافیکی برخورد با تخلفات ناوگان عمومی
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی غرب استان تهران از اجرای طرح ترافیکی برخورد با تخلفات رانندگان ناوگان عمومی از سیزدهم اسفند ماه به مدت ۲روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ رییس پلیس راهنمایی و رانندگی غرب استان تهران در گفتگویی از اجرای طرح ترافیکی برخورد با تخلفات رانندگان ناوگان عمومی از سیزدهم اسفند ماه به مدت ۲روز خبر داد و در این رابطه اظهار داشت: این پلیس از یوم جاری طرح ویژه برخورد با تخلفات ناوگان عمومی را در دستور کار خود قرار داده و بر این اساس با تخلفاتی که در این زمینه رخ دهد برخورد خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح تمام ناوگان خودرویی حمل و نقل مسافر و بار اعم از اتوبوس، تاکسی ، خودروهای شخصی و...را شامل می‌شود گفت: اجرای این طرح ترافیکی کلیه ناوگان حمل و نقل مسافر و بار را شامل می شود و با خودروهای مسافربری که اقدام به توقف در اطراف میادین و تقاطع ها می کنند و یا اخلالی در ترافیک ایجاد کنند برابر قانون و مقررات برخورد خواهد شد.

وی از رانندگان ناوگان حمل و نقل  عمومی و نیز مسافران این ناوگان خواست ، که قوانین و مقررات را رعایت کرده و در صورت عدم رعایت مقررات حتما موارد تخلف را به طرف مقابل تذکر دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز