در راستای ارتقای ایمنی و تسهیل تردد در معابر اجرا می شود؛

طرح جانمایی و نصب تابلوها و علائم ترافیکی در شهرقدس

۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۱:۱۹
کد خبر: ۱۱۴۷۰۹۱
طرح جانمایی و نصب تابلوها و علائم ترافیکی در شهرقدس
رئیس اداره ترافیک شهرداری قدس از تداوم اجرای طرح جانمایی و نصب تابلوها و علائم ترافیکی در سطح شهر به منظور ارتقای سطح ایمنی در امور راهنمایی و رانندگی و افزایش جلوه بصری سیما و منظر شهری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ غفار کیان گفت: علاوه بر جانمایی و نصب تابلو ها و علائم ترافیکی در معابر سطح شهر، تابلوهایی که عمدتا به جهت شرایط جوی و به مرور زمان فرسوده می شوند نیز تعویض می گردد و این اقدامات به طور مستمر در سطح شهر انجام می گیرد که یکی از مهم ترین عوامل برای جلوگیری از تخلفات رانندگی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، وجود علائم و تابلوهای هشداردهنده در معابر سطح شهر است.

رئیس اداره ترافیک شهرداری قدس در تشریح جزئیات این طرح به  تجهیز و نصب علائم ترافیکی جدید از جمله تابلوها، خط کشی معابر، نصب چراغ های راهنمایی، نصب سرعتگیرهای استاندارد، نصب استوانه های ترافیکی و گل میخی و... در سطح شهر و همچنین معابر جدیدالاحداث اشاره کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اجرا و نصب دوربین های کنترل ترافیک با هدف ارتقای ایمنی و روان سازی ترافیک شهری کماکان در سطح شهر انجام می شود و تلاش می کنیم  هر چه سریع تر تمامی معابری که نیازمند نصب این امکانات هستند را تجهیز کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز