به مناسبت هفته جوان انجام شد؛

تجلیل از محمد گل محمدی دبیر و نماینده قانونی انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۳:۱۶:۰۲
کد خبر: ۱۱۶۰۵۶۳
تجلیل از محمد گل محمدی دبیر و نماینده قانونی انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان، از محمد گل محمدی دبیر و نماینده قانونی انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی استان تهران به نمایندگی از اعضای انجمن توسط اداره ورزش و جوانان بهارستان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از استان تهران؛ به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان با دعوت اداره ورزش و جوانان بهارستان از محمد گل محمدی دبیر و نماینده قانونی انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی استان تهران به نمایندگی از همه‌ی اعضای آن سازمان، از ایشان تجلیل به عمل آمد.

در این دیدار صمیمی، علیرضا صیفوری رئیس اداره ورزش و جوانان به همراه مرتضی ادبی معاون امور جوانان خویش، به طور خاص از زحمات انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی جهت افزایش و بهبود کیفیت زندگی جوانان استان تهران تقدیر و تشکر به عمل آمد.

صیفوری در این راستا افزود: یکی از وظایف اصلی اداره ورزش و جوانان بهارستان حمایت و پشتیبانی از جوانان به خصوص نخبگان جوان بهارستانی است که ضمن شکوفایی استعداد ها و توانایی خویش، به فکر یارگری هم نسل های خودشان در جامعه هستند که خب سازمان مردم نهاد سفیران جوان زندگی تبلور همین جوانان دغدغه‌مند و توانمندی است که در حوزه سلامت اجتماعی و روانی جوانان قیام کرده و در این راستا در حال تلاش هستند.

وی گفت: بی شک اداره ورزش و جوانان بهارستان خواستار حضور بیش از پیش جوانان در اداره و یاری رسانی به ایشان جهت مدیریت بهتر در حوزه های مختلف من جمله امور جوانان است‌.

مرتضی ادبی معاون امور جوانان اداره ورزش و جوانان بهارستان نیز ضمن تایید صحبت های رئیس اداره و تبریک هفته جوان افزود: سازمان های مردم نهاد یکی از بازوان پر توان دولت ها برای خدمت رسانی بهتر به ملت ها هستند و ما باید از این ظرفیت اعظیم خود جوش به خصوص در حوزه جوانان بیش از پیش بهرمند شویم و از پتانسیل جوانان در عرصه های گوناگون استفاده نماییم.

در ادامه محمد گل محمدی نیز ضمن تشکر از اداره ورزش و جوانان جهت این اقدام شایسته و ارائه گزارش عملکرد انجمن به طور مختصر، عنوان کرد: بنده به نمایندگی از اعضای انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی استان تهران از زحمات شما عزیزان گرانقدر در امور جوانان تشکر نموده و آرزوی توفیق روز افزون را از خداوند متعال برای شما مسئلت دارم. اگر در انجمن کاری صورت گرفته حاصل تلاش همه عزیزان در سازمان بوده که جای دارند از ایشان نیز به طور ویژه تشکر نمایم که بنده را در طول این سال ها همراهی نموده اند.

در پایان این دیدار صمیمانه علیرضا صیفوری و مرتضی ادبی، از محمد گل محمدی دبیر انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی استان تهران به نمایندگی از اعضای آن سازمان وزین، تجلیل به عمل آوردند.

 

متن لوح تقدیر از ایشان بدین شرح است:

جناب آقای محمد گل محمدی

دبیر و نماینده قانونی انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی استان تهران

کشور ما جوانان بی نظیری دارد که لیاقت و شایستگی خود را در هشت سال دفاع مقدس به رخ همه کشیدند. جوانی که تمام امکانات خود را در خارج از کشور رها کرده و برای دفاع از ناموس و کشورش به جنگ رفت. جوانان امروزی، فرزندان همان دیروزی ها هستند، پس می توان روی آن ها نیز حساب کرد، همان گونه که بارها توانایی های خود را نشان داده اند.

بایستی از پیامبر اسلام درس گرفت که جوان ۱۹ ساله ای را رهبر سپاه خود کرده و به جنگ با کفار می فرستادند، این به این معنی است که جوان با رهنمود های بزرگان می تواند سنگ را آب کند، فقط باید قدر او را دانست.

لذا بر خود وظیفه می دانم ضمن تبریک سال نو به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان از شما بزرگوار قدردانی نموده، سلامتی و موفقیت روز افزونتان را از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

 

علیرضا صیفوری

رئیس اداره ورزش و جوانان بهارستان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز