وضعیت شهرستان رباط کریم به لحاظ کرونا به مرز شکنندگی رسید/ کرونا دوباره جان گرفت

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۲:۳۳:۲۳
کد خبر: ۱۱۶۰۸۴۰
وضعیت شهرستان رباط کریم به لحاظ کرونا به مرز شکنندگی رسید/ کرونا دوباره جان گرفت
فرماندار رباط کریم گفت: با توجه به خریدهای شب عید، مسافرت ها و بازدیدهای عیدانه و عدم همکاری برخی شهروندان، مناسفانه نفس کرونا در شهرستان دوباره جان تازه ای گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نظام ملکشاهی با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان در رنگ ‌بندی شیوع ویروس کرونا بیان کرد: بنا بر ابلاغیه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران در خصوص رعایت پروتکل ها و الزامات ابلاغی وزارت بهداشت، در راستای صیانت از سرمایه های انسانی، دستگاه های ارائه دهنده خدمات ضروری و مرتبط با ماموریت های اساسی و مدیریت شهری با تشخیص بالاترین مقام دستگاه، مکلف به اجرای کاهش حضور پرسنل  تا ۵۰ درصد و در سایر ادارات، حداکثر با یک سوم هستند.

نماینده عالی دولت با بیان این که ارائه خدمات به صورت شیفت بندی و دورکاری در ادارات صورت می پذیرد، عنوان کرد: شایسته است مدیران دستگاه‌ ها به گونه‌ ای برنامه ‌ریزی لازم را انجام دهند که با اعمال این مصوبه، در پیش بردن امور مراجعان و وظایف محوله، اخلالی ایجاد نشود. هم چنین ناظرین شبکه بهداشت و فرمانداری به صورت مستمر به منظور اجرای صحیح این مصوبه به دستگاه های مورد اشاره مراجعه و در صورت مشاهده هر گونه سهل انگاری، با متخلفین برابر قانون برخورد خواهند نمود.

وی در خصوص تعطیلی اصناف و مشاغل در شهرستان بیان کرد: مطابق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا مشاغل گروه های ۲ و ۳ و ۴ در وضعیت قرمز تا اطلاع ثانوی تعطیل می ‌شوند و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و زدن ماسک با جدیت بیشتری مورد پایش قرار خواهد گرفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز