همه ما مدیون ایثار جانبازان هستیم

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۲۰:۵۷:۵۱
کد خبر: ۱۱۶۱۷۴۵
همه ما مدیون ایثار جانبازان هستیم
سعید استادفرج شهردار باقرشهر به منظور تجلیل از جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، در گفتگویی با یکی از جانبازان ۷۰ درصد جنگ تحمیلی گفت: همه ما مدیون ایثار جانبازان هستیم و باید قدردان فداکاری شهدا و جانبازان باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ سعید استادفرج در دیدار با حجت ترکاشوند جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس  که حاج احمد پورمحمدی رئیس هیئت رزمندگان اسلام باقرشهر و جواد مغروری مشاور شهردار در امور ایثارگران نیز حضور داشتند، گفت : جانبازان ، شهیدان زنده هستند که سهمی بزرگ و بی مانند در حفظ استقلال کشور و عظمت ملت ایران دارند و از این رو باید با نگاهی درست به نیازهای آنان، روح قدردانی و قدرشناسی را در جامعه برای سپاسگزاری از جانبازان احیاء کرد.

استادفرج در ادامه افزود : در واقع احیای روح قدرشناسی در جامعه برای شناخت عظمت فداکاری و ایثارگریهای آنان که جسم و جان شریف و پاک خود را برای این مردم فدا کردند ، یک وظیفه شرعی و انسانی است .

وی با تاکید بر لزوم ادامه راه شهیدان ، رشادت ها و صبر و استقامت جانبازان را ستودنی خواند و گفت : همه ما مدیون ایثار جانبازان هستیم و باید قدردان فداکاری شهدا و جانبازان باشیم.

درادامه این دیدار حجت ترکاشوند جانباز ۷۰درصد جنگ تحمیلی و خانواده ایشان ، به ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداختند و در پایان سعید استادفرج با اهداء لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود از ایشان تجلیل کرد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز