فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شهرری :

مساجد سنگر دفاع در برابر توطئه های مختلف دشمنان است

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۲۱:۰۵:۱۵
کد خبر: ۱۱۶۱۷۴۹
مساجد سنگر دفاع در برابر توطئه های مختلف دشمنان است
فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شهرری گفت : مساجد سنگر دفاع در برابر توطئه های مختلف دشمنان از جمله اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سرهنگ پاسدار روح اله قنبری فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و معاونین ایشان با حجت الاسلام حاج شیخ حسن عامری مسئول رسیدگی به امورمساجد شهرستان ری دیدار و گفتگو کردند .

در این دیدار ضمن تبریک انتصاب شایسته حجت الاسلام عامری در مورد برنامه های پیشرو در سال جدید بحث و گفتگو شد.

سرهنگ روح الله قنبری با اشاره بر اهمیت و نقش مساجد عنوان کرد:اولویت برنامه های سپاه و بسیج، مسجد محوری است و به محوریت مساجد در برنامه های بسیج اعتقاد راسخ داریم و معتقدیم تمامی فعالیت ها باید با رویکرد مساجد و با محوریت امام جماعت آن برگزار شود.

وی با تاکید بر نقش سنگرساز بودن مساجد در برابر انواع توطئه های دشمنان ابراز کرد: مساجد سنگر دفاع در برابر توطئه های مختلف دشمنان از جمله اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بوده و باید در راستای توسعه روز افزون مساجد در تمام عرصه ها تلاش و جایگاه سیاسی اجتماعی فرهنگی را نمایان کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شهرری با بیان اینکه مسجد قلب تپنده هر شهر و هر محله ای است خاطرنشان کرد: مسجد محلی برای تعلیم و تربیت است و بسیاری از افرادی که در پیروزی انقلاب اسلامی ، ۸ سال جنگ تحمیلی ، مدافعان حرم و مدافعان وطن ،  نقش داشتند همه از همین مساجد برخاستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز