دستبند پلیس بر دستان دونفر از اراذل و اوباش "پردیس"

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۲:۰۲:۱۹
کد خبر: ۱۱۶۲۱۸۰
دستبند پلیس بر دستان دونفر از اراذل و اوباش پردیس
فرمانده انتظامی "پردیس" از شناسائی و دستگیری2 نفر اراذل و اوباش فراری که عامل شرارت های متعدد در سطح شهرستان بود، خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ "بهزاد عبدیان " گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر حضور 2نفر از اراذل و اوباش فراری در سطح شهر، بلافاصله ماموران این فرماندهی دستگیری متهمین را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با پیگیری و هماهنگی با مقام محترم  قضائی، موفق شدند متهمین را دستگیر کنند.

سرهنگ" بهزاد عبدیان" تصریح کرد: متهمین دستگیر شده از اراذلین و اوباش شهرستان و دارای پرونده های متعدد شرارت و همچنین به اتهام سرقت به عنف، زورگیری، حمل سلاح گرم و سرد ،تیراندازی،آتش زدن عمدی خودرو، و.. بوده که تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی بودند.

این مقام انتظامی افزود: متهمین پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع محترم  قضائی شدند.

سرهنگ عبدیان  درپایان یادآورشد : خطابم به اراذل واوباش این است که هیچ جای امنی برای شرارت شما در این شهرستان  وجودندارد پس بیائید و قبل ازدستگیری به خاطراعمال مجرمانه،توبه واستغفارکنیدوازرأفت اسلامی پلیس بهره‌مند شویدوچنانچه بخواهید به ناامنی وشرارت ادامه دهیدوموجب خوف وترس مردم شوید قطعاً پلیس حضورش موثراست وبرخوردجدی وبدون اغماض خواهدکرد.

این مقام انتظامی گفت: پلیس به هیچ عنوان با مخلین و بر هم زنندگان نظم و امنیت تعارف نخواهد داشت ضمن اعلام این مطلب که شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس حاصل نمایند،گفت: سامانه 197 پلیس نیز آماده دریافت هر گونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی از سوی شهروندان می باشد.

 

نظر شما