تاکید استاندار تهران بر تعامل شهرداری تهران جهت حل مشکلات باقرشهر و کهریزک؛

از الزامات توسعه بهشت زهرا تا لزوم تکمیل تقاطع باقرشهر

۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۶:۲۲
کد خبر: ۱۱۶۵۴۰۸
از الزامات توسعه بهشت زهرا تا لزوم تکمیل تقاطع باقرشهر
استاندار تهران با اشاره به لزوم تعامل شهرداری تهران جهت حل مشکلات باقرشهر و کهریزک بر پیگیری اقدامات اثربخش جهت رفع دغدغه های مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه بررسی مشکلات باشهر و کهریزک که با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، شهرداران مناطق ۱۹ و ۲۰ و سایر مسئولان برگزار شد اظهار داشت: تعامل و همکاری شهرداری تهران به ویژه شهرداری مناطق ۱۹ و ۲۰ برای حل معضلات بخش کهریزک باید تقویت شود؛ چراکه این مناطق سرریز آسیب های پایتخت را متحمل می شوند.

وی ادامه داد: در مورد توسعه بهشت زهرا و اختصاص ۳۰۰ هکتار به بهشت زهرا، ۱۰۰ هکتار به گلخانه و ۱۰۰ هکتار به شهرک صنفی اقدامات لازم پیگیری شود و انتظارات استانداری تهران نیز در زمینه فضاسازی، فضای سبز، بلوارسازی و غیره توسط شهرداری تامین شود.

استاندار تهران عنوان کرد: تقاطع باقرشهر بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده که معارضین تاسیساتی و ملکی مسیر این تقاطع بایستی توسط شهرداری منطقه ۲۰ تعیین تکلیف شود.

محسنی بندپی با اشاره به تامین فضای سبز سه راه باقرشهر به کهریزک گفت: با توجه به نفوذ شیرابه های ماشین های حمل زباله، معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری نسبت به استانداردسازی خودروهای حمل زباله اقدام کند؛ ضمن اینکه مسائل زیست محیطی باید یکپارچه دیده شود.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: تکمیل ورودی شهر کهریزک از سمت بخش آفتاب تسریع شود به علاوه صورتجلسات با شهرداری تهران در سال های ۹۵، ۹۷ و ۹۹ با محوریت مشکلات باقرشهر و کهریزک به قوت خود باقی است.

 

نظر شما