دستگیری زورگیران مسلح در غرب استان تهران

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۶:۲۰
کد خبر: ۱۱۶۹۷۹۸
دستگیری زورگیران مسلح در غرب استان تهران
فرمانده انتظامی استان از دستگیری زورگیران 5 نفره مسلح با 47 فقره سرقت در شهرستان های غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سردار "کیوان ظهیری" در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره خفتگیری و سرقت مسلحانه خودرو در سطح شهرستان های غرب استان تهران، اکیپ های ویژه ای از ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از چندین روز کار اطلاعاتی، ماموران پلیس آگاهی با استفاده از شگردهای خاص پلیسی سرنخ هایی از یک متهم را به دست آورده و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش در شهرستان شهریار دستگیر کردند.

سردار ظهیری تصریح کرد: متهم در بازجویی های تخصصی پلیس جرم خود را قبول داشته و به سرقت با همدستی با 4 نفر دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه ماموران پس از انجام اقدامات تخصصی هر 4 متهم را شناسایی کردند، بیان داشت: متهمان پس از هماهنگی قضائی در مخفیگاهشان در شهرستان ملارد دستگیر و از مخفیگاه آنان یک قبضه سلاح گرم و 8 قبضه قمه کشف شد.

وی گفت: متهمان در بازجویی های فنی انجام شده به 47 فقره  سرقت مسلحانه تحت عنوان مسافرکش در شهرستان های شهریار و ملارد اعتراف کردند، که پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار داده شدند.

این مقام ارشد انتظامی در خاتمه با اشاره به اینکه اعضای این باند سرقت مسلحانه، پس از سرقت چند دستگاه خودرو، با استفاده از خودروهای مسروقه، قربانیان را تحت عنوان مسافر سوار خودرو کرده و طی مسافت کوتاه و در مسیری خلوت اموال همراه آنها را به سرقت می بردند، گفت: شهروندان برای تردد در مسافرت های درون شهری از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و از وسایل نقلیه ناشناس استفاده نکنند.

 

نظر شما